Schema piramidă de pierdere în greutate

Arderea grasimilor, Slabire

Principiul diversității înseamnă că o persoană poate mânca toate produsele, fără excepție, dacă, desigur, nu are alergii sau alte contraindicații la acestea. În MyPyramid, fiecărui grup de produse i se alocă un segment de o anumită culoare: Principiul proporționalității este exprimat prin faptul că trebuie respectat raportul corect al alimentelor consumate.

Acest lucru este arătat în diagramă de lățimile diferite ale segmentelor.

adevărat echilibru memphis pierdere în greutate

De exemplu, segmentul galben grăsimi este cel mai îngust, prin urmare, pentru o dietă echilibrată, ar trebui să existe mai puține grăsimi în dietă decât orice altceva. Principiul individualității. Oamenii au preferințe alimentare diferite, diferă ca vârstă, sex etc.

Folosind datele piramidei, puteți alege o dietă individuală pentru fiecare persoană. Pentru a vă menține corpul într-o formă bună, nu ar trebui să mâncați excesiv, dar, de asemenea, nu trebuie să vă înfometați.

Scorul de dietă al sănătății: 3,25 din 5

Respectarea dietei corecte va da invariabil un rezultat pozitiv. Principiul activității fizice rulează în paralel cu toate principiile anterioare. Diferența este doar în lățime și numărul de segmente.

Piramida alimentelor sănătoase pentru copii ajută la crearea unui meniu pentru generația mai tânără de toate vârstele. Ce include? Produse lactate Ele constituie baza alimentelor pentru copiii cu vârsta de până la 3 ani.

Bebelușul trebuie să primească de grame de produse lactate fermentate pe zi. Fructe și legume Sectorul fructelor și legumelor are aproximativ aceeași lățime ca și sectorul lactatelor.

Principiul de bază

Pe măsură ce copilul crește, numărul de fructe și legume din meniul său zilnic crește. Sucurile de fructe și legume sunt un bun adaos la alimentele pentru bebeluși.

Carne Copilul său trebuie să mănânce fără greș, chiar dacă părinții săi sunt vegetarieni, deoarece proteinele animale sunt baza pentru construirea unui corp în creștere. Este mai bine să le oferiți copiilor mici carne fiartă sau aburită. Vitelul sau carnea de vită slabă și curcanul sunt potrivite pentru hrana copiilor. Peștii slabi, cum ar fi bibanul știucă, merluciul, codul sau bibanul, sunt potriviți pentru hrana copiilor.

Piramida Harvard din 1992

Cereale Produsele din făină și cereale trebuie cu siguranță incluse în dieta copiilor. Terciul, precum și pâinea integrală îi vor oferi bebelușului un impuls de energie pentru o lungă perioadă de timp.

Hrișca și fulgii de ovăz sunt o sursă bogată de vitamine și minerale. Sunt potrivite chiar și pentru cei mai mici copii. Copiilor mai mari li se pot da cereale integrale, cum ar fi grâul sau orzul perlat.

Tragerea blocului spre piept cu o strângere îngustă Pe simulator, mâinile trebuie să țină mânerul cu o prindere îngustă. Picioarele trebuie să fie pe podea, iar genunchii ar trebui să se sprijine pe role. Spatele trebuie îndreptat. După asumarea poziției corecte, mânerul trebuie tras la piept, iar scapula trebuie redusă.

Pastele din grâu dur pot fi hrănite unui copil, dar nu des. Grăsimi și uleiuri Diagrama este reprezentată printr-o bandă foarte îngustă. Cu toate acestea, acestea au o mare valoare energetică și ar trebui să fie prezente în meniu.

Pro și contra

Un bebeluș poate primi o cantitate mică de ulei vegetal ca pansament într-o salată, terci sau supă. Copiilor cu vârsta peste 3 ani li se poate da puțin unt. Copilul are nevoie de ele, deoarece îi furnizează vitaminele A, D, E, oligoelemente și proteine. Norma pentru copii este jumătate de ou pe zi. Dulce Dacă schema anterioară cerea reducerea la minimum a consumului de dulciuri, atunci noua piramidă a unei alimentații adecvate nu consideră consumul de dulciuri un păcat atât de teribil.

  1. Rutină simplă pentru a slăbi
  2. CEA MAI MARE DIETĂ CU PIERDERI: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -
  3. Mici modalități de a ajuta la pierderea în greutate
  4. Snack:  ceai verde și brânză.

Principalul lucru este că totul este cu măsură. Copiilor sub 3 ani nu li se cum să slăbești în încărcătură administra ciocolată. Dacă nu există alergie, atunci puteți oferi puțin miere. Dar cea mai bună soluție vor fi fructele uscate: caise uscate și stafide. Cantități mici de biscuiți, marmeladă și conserve de casă vor funcționa.

Principal Cereale Ce este o piramidă alimentară sănătoasă piramida alimentară?

Alimentele din fiecare categorie trebuie prezentate într-o proporție specifică în dieta zilnică - așa cum se arată în piramida alimentară. Acesta este cel mai popular tip de mâncare.

Piramida alimentară modernă este oarecum diferită de cea clasică introdusă în Principala diferență este că făina și cerealele, care se aflau la baza vechii piramide, au schimbat locurile cu legume și fructe în cea nouă.

Arderea grasimilor, Slabire

O porție de carne este de g de carne roșie slabă, gătită, de pasăre sau de pește. O porție de ouă este de 1 ou sau 2 albușuri fără gălbenuș.

pierdere de grăsime ușor

O porție de ulei este 1 linguriță de ulei vegetal. Servirea nucilor - 1 lingură de nuci. Creatorii piramidei alimentare pun un accent deosebit pe includerea obligatorie a exercițiului zilnic. Aceasta nu este o coincidență - în caz contrar, o astfel de dietă va duce la multe probleme diferite, inclusiv obezitatea piramida alimentară nu este o dietă, conținutul de calorii din meniul zilnic este destul de ridicat.

pierdere în greutate tbc 2

Cu toate acestea, exercițiile fizice nu vor interfera cu nicio dietă - ele fac parte integrantă. Proiectarea meniului dvs. Puteți mânca totul, trebuie doar să limitați cantitatea și să respectați proporțiile, așa cum este indicat în piramidă.

Produsele care se află în aceeași categorie pe o treaptă a piramidei alimentare sunt schema piramidă de pierdere în greutate, ceea ce face mai ușoară utilizarea piramidei alimentare în orice condiții - în excursii, când există o lipsă de timp.

Conceptul unei lecții de bază despre simulatoare

Schema piramidă de pierdere în greutate aruncăm o privire asupra piramidei alimentare. Avantaje ale piramidei alimentare: Sistemul piramidei alimentare este extrem de simplu.

Produsele care se află în aceeași categorie a piramidei alimentare sunt considerate interschimbabile. Prin urmare, principiile piramidei alimentare pot fi aplicate diferitelor tipuri de alimente de exemplu, atunci când compilați un meniu pentru mese separate sau mese separate. Piramida alimentară nu necesită restricții - puteți mânca de toate, dar respectând o anumită măsură. Compunând o dietă în conformitate cu piramida alimentară, aproape că nu riști să suferi din cauza lipsei de proteine, grăsimi și carbohidrați.

Piramida alimentară acoperă aproximativ nevoile organismului de nutrienți esențiali.

2007 Noua Piramidă Harvard

Contra piramidei alimentare: Poate că piramida alimentară este sistemul optim pentru dvs. Dacă da, aș dori să vă ofer sfaturi pentru a reduce deficiențele piramidei alimentare: Încercați să reduceți cele mai dăunătoare alimente consultați lista celor mai dăunătoare alimente.

Atunci când cumpărați alimente semifabricate și gata preparate, citiți etichetele - aditivii alimentari vă pot dăuna sănătății. Prin urmare, curăță din când în când corpul.

Asevedeași