Cum să pierzi grăsimea corporală când stai

Singurele 4 metode reale pentru a scapa de grasime | Cristian Margarit

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.

cum să pierzi grăsimea corporală când stai

Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite.

Dacă însă ești la fel ca majoritatea culturiștilor în această perioadă a anului și vrei să dai jos absolut toată grăsimea, abordarea ta în ceea ce privește nutriția trebuie să fie puțin mai calculată decât a tăia pur și simplu câteva calorii.

O dietă care este săracă în calorii însă nu conține proporțiile corecte de macronutrienți — rația de proteine, carbohidrați și grăsimi — efectiv nu va fi suficientă.

cum să pierzi grăsimea corporală când stai

Și în vreme ce construirea unei diete în această manieră te va ajuta să te fibrezi vei face chiar mai bine dacă implementezi aceste sfaturi infailibile pentru a elimina grăsimea și pentru a te ajuta să obții fericirea supremă a unui fizic fibrat. A slăbi se construiește în jurul privării — mai puține grăsimi dietetice, mai puțini carbohidrați și o reducere a caloriilor — însă aceasta nu înseamnă că trebuie să te înfometezi.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Când scazi pur și simplu consumul general de calorii, în primul rând sub forma carbohidraților și a grăsimilor dietetice, corpul va da în mos inevitabil jos kilograme. Este important de notat totuși că la un moment dat metabolismul tău va începe să se adapteze și nu va mai lucra atât de intens pentru a arde grăsime corporală.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness.

Oricum, nivelurile acestui hormon vor scădea, iar obiectivul tău de a deveni mai slab devine din ce în ce mai greu de atins. Implementarea unor zile în care să trișezi pe care le programezi, una la aproximativ 14 zile, va crește din nou nivelurile tiroidei și te va ajuta să treci peste blocaje încăpățânate.

Pentru a face acest lucru va trebui să începi prin a-ți crește radical aportul de carbohidrați la 3 grame per jumătate de kilogram greutate corporală și prin a-ți crește de asemenea consumul de grăsimi dietetice. Fă acest lucru timp de o zi doar și revino pe urmă la dieta ta. Caloriile contează, însă la fel de importante sunt tipurile de calorii pe care le consumi.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Într-un studiu publicat de către American College of Nutrition, subiecții au urmat o dietă de 1 calorii, alcătuită din 50 grame de grăsime și fie un consum mai ridicat de proteine și puțini carbohidrați sau un consum mai ridicat de carbohidrați cu mai puține proteine. După 10 săptămâni ambele grupe au dat jos cantități considerabile de greutate corporală, însă cu toate acestea subiecții care au avut un consum mai mare de proteine au prezentat de asemenea o creștere a hormonului tiroidian și a ratei metabolice în general.

Orice pas mic pe care il faci, te duce mai aproape de a avea un corp sanatos, frumos si atragator. Dormi suficient De ce sa faci acest lucru? Studiile arata ca atunci cand dormi suficient: Vei performa mai bine; Iti echilibrezi balanta hormonala si iti reduci grasimea corporala; Vei face fata stresului cu brio; Te vei concentra mai usor; Vei fii mai creativa si vei gasi mai usor solutii la problemle de zi cu zi; Vei avea energie sa te antrenezi la sfarsitul unei zile de lucru sau chiar dimineata; In plus, deprivarea de somn este strans legata de procentul de grasime corporala. Persoanele care dorm suficient, arata mai bine — fapt stiintific. Bune practici Pentru a creste calitatea somnului: Mergi mai devreme la culcare pentru a te asigura ca apuci sa dormi suficient; Elimina orice sursa de lumina; Evita telefonul, televizorul si alte surse de tehnologie cu cel putin o ora inainte de culcare; Hidrateaza-te De ce sa faci acest lucru?

De reținut: tipurile de calorii pe care le consumi afectează reducerea grăsimilor corporale — mai multe proteine și mai puțini carbohidrați ar trebui să fie regula de bază când te afli într-un proces de dietă. Cea mai bună abordare pe care o poți avea este să începi cu o rație de calorii care provin din proteine, carbohidrați și grăsimi de aproximativ Apoi, în funcție de felul în care răspunde corpul tău și de cât de mult te antrenezi, poți să faci pornind de aici ajustări crescând aportul de proteine și reducând consumul de carbohidrați — grăsimile nu ar trebui să varieze în mod semnificativ.

Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele...

De fiecare dată când mănânci corpul folosește energie calorii pentru a diviza, digera și folosi alimentele pe care le consumi. Când îți împarți caloriile zilnice și alimentele în șase mese, mâncând la fiecare ore pe parcursul zilei în loc să mănânci doar de trei ori, în corp are loc o mică creștere a caloriilor arse. Rezultatul final constă în mai puține calorii stocate ca grăsime corporală. Consumarea mai multor mese pe parcursul zilei ajută de asemenea la reducerea nivelului cortizolului un hormon cataboliccare permite în schimb nivelurilor de testosteron un hormon pentru dezvoltare musculară să rămână ridicate.

Cu cât este mai mare nivelul de testosteron, cu atât va fi mai cum să pierzi grăsimea corporală când stai creșterea musculară pe care o vei înregistra, iar dezvoltarea musculară îți crește potențialul de ardere a caloriilor.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Ca regulă de aur, orice încurajează o stare anabolică — starea în care corpul rămâne în modul de creștere musculară — impactează în mod pozitiv potențialul tău de ardere a caloriilor. Când te antrenezi intens pentru a stimula creșterea musculară îți crești de asemenea metabolismul.

cum să pierzi grăsimea corporală când stai

Același lucru se aplică și în cazul nutriției. Când consumi alimente care susțin creșterea musculară, metabolismul tău crește. Și cum să pierzi grăsimea corporală când stai este cazul în care un consum mai mare de carbohidrați dimineața poate chiar să ajute cum să pierzi grăsimea corporală când stai arderea caloriilor.

cum să pierzi grăsimea corporală când stai

Consumarea unei porții mari de carbohidrați în acest moment îți reface nivelul de zahăr din sânge și oferă în schimb energie în loc să fie depozitat ca grăsime corporală încurajând în același timp repararea țesutului muscular atunci când este combinată cu grame de proteine.

Nivelul zahărului din sânge afectează direct eliberarea hormonului de creștere HCun hormon care încurajează creșterea musculară crescând nivelul unui alt hormon care se numește factor de creștere asemănător insulinei IGFceea ce ajută de asemenea la creșterea ratei metabolice.

Nivelurile ridicate ale zahărului din sânge diminuează eliberarea HC, în vreme ce nivelurile scăzute ale zahărului din sânge susțin producția naturală a HC. HC are nivelul cel mai ridicat în timpul somnului, un moment când glucoza care circulă are de obicei un nivel scăzut, și joacă astfel un rol important în prevenirea pierderilor musculare.

Toata ziua dieta cu ardere grasime Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele Nivelurile ridicate ale zahărului din sânge diminuează eliberarea HC, în vreme ce nivelurile scăzute ale zahărului din sânge susțin producția naturală a HC. HC are nivelul pastile puternice pentru dieta care funcționează mai arzător de grăsime arzător rapid în timpul somnului, un moment când glucoza care circulă are de obicei un nivel scăzut, și joacă astfel un rol important în prevenirea pierderilor musculare.

Pe măsură ce nivelurile glucozei încep să scadă, corpul tău arde grăsime corporală mai repede și deseori ajunge astfel să ardă și o parte a musculaturii tale cu greu obținută.

Mușchii înșiși sunt țesuturi care ard calorii, și cu cât cari mai mulți, cu atât arzi mai multe calorii.

Asevedeași