Pierde grăsimea din burtă în două săptămâni. Cum să pierdeți burta în 2 săptămâni

pierde grăsimea din burtă în două săptămâni

Primele două săptămâni sunt foarte importante pentru pierderea grăsimii abdominale, arzător de grăsimi măcinat cu zero schimbările în dieta și exercițiile fizice pot duce la pierderea relativ mult în greutate într-un timp scurt.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Aflați aici modul în care organismul stochează și pierde grăsimea abdomenului și ajustează stilul tău de viață pentru a scăpa de cât mai mult grăsime posibil.

Grăsimea abdominală, ca și alte tipuri de grăsimi, nu poate fi tratată în mod izolat. Trebuie să pierdeți grăsime peste tot corpul printr-o combinație de dietă și exerciții fizice.

mișcare lină pentru pierderea în greutate soția vrea să slăbesc

Dacă mâncați prea puțin, corpul dvs. Femeile trebuie să mănânce cel puțin de calorii pe zi și bărbați nu mai puțin de Prea puțin somn și prea mult stres determină corpul dumneavoastră să producă cortizol, un hormon care îi spune corpului să stocheze grăsime în jurul taliei. Un tratament de curățare este eficient numai dacă îl combinați 24 arzător de grăsimi o dietă sănătoasă și cu un tratament cu suc nu aveți suficientă substanță nutritivă pentru a pierde în greutate.

Dacă sunteți la cel puțin 7 kilograme mai mare decât greutatea țintă, veți observa rezultate semnificative în primele 2 săptămâni, dar după aceea va fi nevoie de mai mult efort pentru a vă lăuda stomacul.

Umiditatea abdominala din jurul organelor este de asemenea numita grasime viscerala si acest lucru va creste sansele de diabet, boli cardiovasculare si cancer.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă.

Dacă aveți grăsime pe coapse, fese sau brațe, potrivit oamenilor de știință, aceasta este mai puțin nesănătoasă decât una "bere burtă". Partea 2 Mâncați pentru a obține un stomac plin 1 Mănâncă mai multe proteine.

Costă corpul tau mai multă energie pentru a digera proteinele și ai nevoie de ele pentru a construi muschi. Când construiți mușchi, ardeți grăsime. Voi accelerați metabolismul, determinând să ardeți mai multă grăsime dacă aveți mai mulți mușchi. Țineți minte acest lucru atunci când elaborați un nou program de mișcări.

Înlocuiți pâinea albă, pastele albe, carnea grasă și zaharurile cu mai multe fructe și legume.

Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni

Plăcuța dvs. Cumparati fructe si legume intr-o mare varietate de culori. Când mănânci iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsime, lapte degresat sau chiar brânză de coacere, te simți plin și reduc calcitriolul, un hormon care promovează depozitarea grăsimilor. Mănâncă cel puțin ml de iaurt neîndulcit pe zi.

pierderea în greutate a bisericii dawson bucătar steve pierde în greutate

În loc de pâine integrală, preferați să mâncați quinoa, fulgi de ovăz, mere, banane, semințe de in și orez sălbatic. Aceste surse de fibre ajută digestia, curăță-ți intestinele curate și ajuta la arderea grăsimilor.

În săptămânile următoare, încercați să înlocuiți toate grăsimile pe care le consumați în mod normal cu grăsimi mononesaturate. Aceasta este de exemplu în nuci, măsline, ulei de măsline, semințe de in și avocado.

Combinați antrenamentul de forță cu aerobic

De exemplu, preparați un iaurt grecesc, pastă de migdale și ovaz sau o felie de pâine integrală cu unt de arahide. Esti plin de asta de mult timp si iti da substante nutritive importante.

Partea 3 Mutați pentru a pierde grăsime 1 Alegeți un exercițiu intensiv. Dacă doriți să ardeți grăsime, nu orice fel de exercițiu este la fel de bun. Alegeți următoarele 2 săptămâni pentru formare intensivă, cum ar fi alergarea, înotul, ciclismul, canotajul sau bootcamp.

De trei ori pe săptămână, în fiecare zi. Începeți cu greutăți de 1,5 până la 2,5 kg și construiți până la 3,5 kg dacă funcționează.

supliment pentru a ajuta la pierderea grăsimilor corporale soțul nu va încerca să slăbească

Este chiar mai bine să utilizați dispozitive decât greutăți separate, deoarece atunci postura dvs. Păstrați întotdeauna miezul bine întins când faceți exercițiile. Nu trageți spatele. Prin înăsprirea stomacului, veți avea mușchii abdominali mai puternici și, în cele din urmă, un stomac plătân. Faceți 30 de minute de antrenament de forță. Începeți cu exerciții simple, familiare, cum ar fi curbarea bicepului, împingerea, accelerația și presa de banc. Faceți 3 seturi de repetări. Trebuie să utilizați o greutate suficientă pentru a vă plictisi mușchii, astfel încât aceștia trebuie să se odihnească după cele trei seturi.

Acest lucru înseamnă că întotdeauna faceți un sprint de scurtă durată 30 de secunde până la 1 minut în timpul antrenamentului cardio. Pierde grăsimea din burtă în două săptămâni odihnă între 2 și 4 minute între sprint.

Amintiți-vă că întotdeauna se încălzește timp de 5 minute și se răcește.

folosind fybogel pentru a pierde în greutate motive de pierdere în greutate pentru a continua

De asemenea, puteți face o antrenament de intervale chiar și de la mersul normal. Mergeți la o plimbare de 3 ori mai tare decât voi și mergeți în ritmul normal. Apoi arzi de 3 până la 5 ori mai multă grăsime de burtă. După 2 săptămâni, puteți scurta timpul de antrenament la 20 de minute și puteți sprima un pic mai mult timp pentru a obține aceleași rezultate.

De obicei ardeți carbohidrații și numai după 20 de minute începeți să vă adresați rezervelor de grăsimi.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Dacă doriți să scăpați în greutate, trebuie să vă intensificați antrenamentul intensiv la 45 de minute, de 5 ori pe săptămână în primele 2 săptămâni. Pilații de yoga sunt foarte buni pentru a întări mușchii abdomenului și a spatelui. Dacă faceți acest tip de exercițiu în plus față de antrenamentul de forță cu greutăți, veți arde mai multe grăsimi pierde grăsimea din burtă în două săptămâni fiecare săptămână.

Medicul general vă poate trimite la un fizioterapeut sau dietetician.

Asevedeași