Shannon a pierdut în greutate rhoc, Willard și-a pierdut soția în 2018

Adevărul despre Shannon Beador

Dezvăluirea secretelor despre fiul ascuns al lui Kim Jong Un și moștenitorul regimului nord-coreean Minute avansat de antrenament de bază utilizând doar Ab ponderate se deplasează Nu neagă că fiecare antrenor serios de gimnastică este după un nucleu puternic. Nu numai că mușchii puternici ai abdomenului și spatelui vă oferă un fizic adecvat, dar sunt esențiali în prevenirea rănilor și oferirea de sprijin pentru restul corpului.

shannon a pierdut în greutate rhoc copilul să slăbească

Și dacă efectuați deja antrenamente ab în mod regulat, sunteți gata pentru o provocare. Acolo intră în joc mutările ponderate. Încercați acest antrenament ab de 10 minute pentru o provocare. Încercați să includeți greutatea la început între 5 și 20 de kilograme este un loc bun pentru a începe și, dacă este prea dificil, puteți modifica întotdeauna mișcarea.

Finalizați fiecare exercițiu timp de 50 de secunde, luând o pauză de 10 secunde între fiecare. Țineți-vă greutatea la nivelul pieptului și începeți să vă aplecați ușor înapoi. Când sunteți gata să începeți, plutește-ți picioarele cu câțiva centimetri shannon a pierdut în greutate rhoc podea, păstrând genunchii împreună.

Întoarceți-vă de la o parte la alta, aducându-vă greutatea cu dvs. Nu trebuie să vă grăbiți nici prin această shannon a pierdut în greutate rhoc - încercați să efectuați exercițiul încet și cu control, până când veți obține mișcarea.

1. răsuciri rusești

Ab roll-up-uri Mușchii au funcționat: abdomene superioare, spate, umeri Această variație de creștere vizează abs-ul mai bine decât situația medie, datorită greutății și picioarelor drepte.

Începeți să vă întindeți pe spate cu picioarele drepte și lungi în fața voastră. Prinde-ți greutatea și ține-o la piept. Începeți să vă rostogoliți încet corpul de pe pământ ca o șezândpăstrând picioarele complet drepte. În vârful mișcării, atingeți-vă înainte cu greutatea, apoi aduceți-o înapoi la piept. Rotiți-vă încet în jos la sol pentru a finaliza o reprezentare.

Jackknife despărțit Mușchii au funcționat: abdominal superior, abdominal inferior, spate, șolduri Forma recomandă această mișcare provocatoare.

shannon a pierdut în greutate rhoc pierderi în greutate netmums

Începeți să vă întindeți pe spate cu picioarele împreună și prelungiți lung. De asemenea, brațele tale trebuie să se întindă mult în spatele capului de lângă urechi, în timp ce îți ții greutatea în ambele mâini. Când vă aflați în forma V, duceți greutatea la piept.

Aici a pierdut cea mai mare greutate

Ridicați-l înapoi deasupra capului și coborâți ambele brațe și picioarele la sol pentru a finaliza o reprezentare. Ridicarea picioarelor atârnate Bărbatul care face exerciții pe o bară de tragere iStock. Apucați-vă de o bară de tragere și rotiți umerii înapoi și în jos pentru a vă pregăti pentru mișcare. De asemenea, asigurați-vă că șoldurile dvs. Plasați-vă greutatea între picioare și cu picioarele drepte, ridicați-vă la punctul cel mai înalt înainte de a coborî încet.

Fostul lui Shannon Beador și-a dorit ca ea să renunțe la prenumele său

Dacă acest lucru este prea dificil, încercați să vă îndoiți genunchii. Crunch-uri de la atingere Mușchii au funcționat: abdomene inferioare, abs superioare, șolduri, oblici, umeri Începeți acest exercițiu culcându-vă pe spate, ținându-vă greutatea la nivelul pieptului.

Îndreptați-vă picioarele deasupra shannon a pierdut în greutate rhoc, astfel încât să creeze un unghi de 90 de grade.

shannon a pierdut în greutate rhoc Pierdere în greutate 23andme

Pentru început, țineți-vă greutatea cu brațele drepte deasupra pieptului și ridicați partea superioară a corpului pentru a ajunge spre degetele de la picioare. Coborâți încet în jos până la sol pentru o repriză. Pentru și mai multe provocări, adăugați mici impulsuri în partea de sus. Cămilă aplecată Muschii au lucrat: spate, glute, abs superioare PopSugar recomandă această mișcare ponderată inspirată de yoga.

Începeți această mișcare în genunchi totuși nu vă așezați pe picioare - rămâneți în poziție verticală și țineți shannon a pierdut în greutate rhoc la nivelul pieptului.

shannon a pierdut în greutate rhoc pierdeți în greutate ca model

Cu spatele drept, aplecați-vă încet înapoi, cât puteți, în timp ce vă angajați miezul pentru a vă menține coloana dreaptă. Va trebui, de asemenea, să vă strângeți glute aici pentru a rămâne echilibrat. Ridicați-vă cu ușurință înapoi în poziția de pornire pentru a finaliza o reprezentare. Ținerea corpului gol Mușchii funcționau: abdominal superior, abdominal inferior, spate, umeri Începeți pe spate cu picioarele lungi în fața voastră și brațele drept pe pământ, pe lângă urechi.

shannon a pierdut în greutate rhoc încercând să slăbească glume

Aveți două opțiuni pentru greutate aici: îl puteți ține în ambele mâini cu deasupra când începeți sau îl puteți ține între picioare. Orice ai alege pentru greutate, vei intra în aceeași poziție.

Când sunteți gata, apăsați partea inferioară a spatelui în podea pentru a vă angaja nucleul și ridicați brațele și picioarele îndreptate la câțiva centimetri de sol.

  • Tumblr arsură de grăsime
  • acesta ar putea fi motivul pentru care Fred Willard a ieșit din familia modernă & apos;

Scândură laterală cu un rând Femeie care face scânduri laterale iStock. Intrați într-o poziție adecvată de împingere cu spatele plat, abs angajat și umerii direct deasupra mâinilor. Puneți-vă greutatea în sprijinul mâinii drepte. Când sunteți gata să începeți, intrați în poziția scândurii laterale de aici, întorcându-vă corpul spre dreapta și echilibrând mâna stângă.

Adevărul despre Shannon Beador - Televiziune

Încheietura mâinii stângi trebuie să fie direct sub umărul stâng, iar piciorul drept ar trebui să fie stivuit deasupra piciorului stâng. Asigurați-vă că și șoldurile sunt ridicate. Prindeți greutatea cu mâna dreaptă și rând, în timp ce țineți scândura laterală.

Comutați laturile la jumătatea setului. Woodchop Mușchii funcționau: oblici, abs superioare Veți avea nevoie de o greutate mare pentru acest exercițiu.

Începeți într-o poziție ghemuită, cu picioarele puțin mai largi decât distanța de șold. Luați-vă greutatea în ambele mâini și răsuciți în jos, astfel încât să cadă pe partea stângă în timp ce ghemuiești. Când sunteți gata să începeți, stați-vă de ghemuță și aduceți brațele îndreptate din partea stângă a corpului, deasupra capului, către corpul din dreapta. Echipați și aduceți greutatea înapoi la stânga pentru a completa reprezentantul.

shannon a pierdut în greutate rhoc pierderea în greutate vă poate face mai înalt

La mijlocul setului, comutați laturile. Începeți cu un kettlebell mai greu de kilograme pentru a începe în ambele mâini din fața voastră. Picioarele trebuie să fie lărgite ale umerilor, cu vârful degetelor orientate spre exterior și genunchii moi. Pentru început, mențineți spatele inferior ușor arcuit în timp ce vă aplecați genunchii și aduceți ceainicul între și ușor în spatele picioarelor.

Apoi, strângeți-vă glutele și îndreptați-vă picioarele pentru a învârti exploziv kettlebell-ul în sus. Lăsați greutatea să se învârtă înapoi între picioare, în timp ce vă aplecați din nou și păstrați impulsul în următoarea rep. Consultați Cheat Sheet pe Facebook!

De Asemenea, Citește.

Asevedeași