Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie, Ce este un endomorf ?

Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri

Definirea musculară Un rutina de pierdere de grăsime hipertrofie nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.

suplimentează băuturile pentru pierderea în greutate sănătate perfectă 247 arzător de grăsimi

Pe internet, se pare că toate informațiile legate de diferitele tipuri fizice se concentrează asupra ectomorfilor, care au dificultăți în a câștiga greutate și masa musculară.

Dar endomorphs? Ce trebuie sa facem cand dorim sa castigam masa musculara, dar orice incercare de a manca mai mult pentru hipertrofie duce la acumularea de grasimi mai mult nu masa slaba?

care arzătorul de grăsimi nu are efecte secundare Scripturi de slăbit kjv

Și mai rău, grăsimea acumulată nu pare să meargă nicăieri - indiferent de ceea ce face endomorful. Ei bine, în acest text vom vedea cum endomorfii trebuie să abordeze formarea și dieta pentru a atinge masa musculară și încă arde și păstra departe.

In acest articol am sa-ti arat ce dieta sa tii si ce exercitii sa faci pentru a scapa de aripioare si a topi toata grasimea incapatanata de pe solduri si spatele inferior. Dar stai: Toti cunoscatorii in materie de fitness stiu ca "nu exista slabire zonala"… …nu? De fapt, daca ai incerca ti-ar lua cateva zeci de mii de abdomene sa arzi un kilogram de grasime fara exagerare. Iar acesta nu ar fi neaparat de pe burta, ci din locurile din care corpul tau consuma grasimea mai usor.

Ce este un endomorf? Când spunem că cineva este un endomorf, înțelegem că are o tendință puternică de a trage mai multe caracteristici ale acestui biotype și mai puține dintre celelalte. Și în acest sens, un endomorf este acea persoană care poate obține atât masa musculară cât și grăsimea cu ușurință.

cum să piardă în greutate pierdeți în greutate cafea

În ansamblu, de la o vârstă fragedă, ele au deja suficientă grăsime pentru a fi considerate nedorite, iar orice alunecare în dietă pare să înrăutățească problema. Acest lucru face orice încercare serioasă de a câștiga masa musculară, rezultând în cele din urmă un câștig nedrept de grăsime și nu neapărat masa musculară.

Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp – Think Eat Lift

Nu este neobișnuit, de asemenea, că un endomorf este întotdeauna îndoielnic între arderea grăsimilor sau obținerea musculară în primul rând.

Luând în considerare toate aceste aspecte și că într-adevăr aveți tendințe puternice de a fi un endomorf, este ușor să vă presupuneți că doriți: Pierde grăsime; Obțineți masa musculară. Dar atunci, cum ar trebui să procedăm pentru a obține cele două cât mai repede posibil?

Mai întâi de toate, trebuie să luăm în considerare cantitatea de grăsime pe care o transportați în prezent. Dacă sunteți în mod clar supraponderali și cu greu ar putea fi numit o persoană subțire, primul obiectiv Ai nevoie de arde grăsimile. Uită-te bine. Textul continuă după publicitate. Pentru a obtine masa musculara trebuie sa ingerati suficienti nutrienti pentru ca organismul sa functioneze si sa sustina in continuare cresterea musculara fie printr-o dieta "curata" sau nu.

Dar acest lucru va genera acumularea de grasime in cele mai multe cazuri pentru un endomorf, asa ca daca exista exces de grasime, primul obiectiv va fi acela de a scapa de el mai intai. Și cum să o faceți? Cum ar trebui să fie o dietă de tăiere pentru endomorf Nu există nici un secret când vine vorba de a face o dieta de ardere a grăsimilor pentru un endomorf citire de tăiere.

Pentru a forța corpul să folosească excesul de grăsime ca sursă de energie, cauzând-o "ars", este arzător de grăsimi sinhala să generezi o deficitul caloric.

Deficitul caloric, pentru cei care nu știu, este pur și simplu să ingereze mai puține calorii decât corpul trebuie să continue să alerge și să desfășoare activitățile obișnuite de zi cu zi. Există ecuații, cum ar fi Harris-Benedict, care generează o estimare a numărului de calorii pe care trebuie să le consumați pentru a genera acest deficit.

Vrei o cale mult mai ușoară? În primul deducerea pierderii în greutate, indiferent de scopul pe care îl aveți în acest moment, trebuie să consumați cantități adecvate de proteine.

Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie în vedere că deja faceți acest lucru sper pentru a genera un deficit de calorii, acum reduceți doar de calorii din dieta actuală. Se recomandă ca aceste de calorii să fie eliminate de carbohidrați.

Grăsimile și proteinele din faza de ardere a grăsimilor sunt esențiale pentru a menține saturația și producerea hormonilor. Doar prin simpla tăiere a de calorii din dieta slăbit natasha. În primele două săptămâni, cea mai mare parte a pierderii în greutate va fi prin apă și glicogen, fără a ține seama de această pierdere inițială.

Dar, din a treia și a patra săptămână, trebuie să vedeți o pierdere de cel puțin 0,5 kg greutate corporală în fiecare săptămână. Dacă acest lucru nu se întâmplă, trebuie să tăiați încă de calorii din feed. Acest lucru se poate face prin reducerea unei mese a zilei sau prin scăderea cantității de alimente la fiecare masă. Aceasta este la discreția ta. Se vor trece câteva săptămâni și arderea grasimilor va stagna din nou.

Acest lucru se datorează faptului că organismul dumneavoastră se obișnuiește cu cantitatea de alimente pe care o primește și devine mai eficientă. Iar când pierzi grăsimea, corpul tău va consuma în mod natural mai puțină energie, așa că trebuie să reducem în continuare consumul de calorii.

Nu se recomandă rutina de pierdere de grăsime hipertrofie a mai mult de de calorii. Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie mult decât atât, va provoca simptome de restricție citiți foamea și va favoriza catabolismul. Din această cauză, trebuie să pierdeți aproximativ 0,5 kg pe săptămână.

Dacă pierdeți mult mai mult decât acest lucru, este foarte probabil ca și masa musculară să se piardă. Cu cât este mai grasă pierderea de grăsime, cu atât va fi mai sănătoasă, cu atât va fi mai puțin restrictivă dieta și cu atât mai mari vor fi șansele de a reuși.

Reversul este, de asemenea, adevărat. Cu cât este mai drastică scăderea în greutate, cu atât mai greu va fi corpul, cu cât va fi pierdută masa musculară, cu atât mai mare vor fi efectele de restricție cu efectul de rebound atunci când vă opriți.

Acest lucru poate dura aproximativ săptămâni sau mai mult dacă rămâneți la el și nu ați avut o problemă foarte gravă cu grăsime cum ar fi obezitatea morbidă. Acum este momentul potrivit să vă concentrați asupra câștigării de mușchi, dar orice grijă este mică sau puteți ruina progresul și puteți câștiga tot grăsimea. Pentru a evita acest lucru, avem un aliat extrem de important.

Scopul antrenamentelor atunci când slăbești

Aerobic pentru endomorf Indiferent de stadiul în care vă aflați, este imperativ ca endomorfii să aibă o relație de dragoste forțată cu rutina de pierdere de grăsime hipertrofie. Dar este esențial ca endomorfii să facă aerobic în fiecare săptămână. Trei sau patru sesiuni de aerobic săptămânal cu câte de minute fiecare vor fi suficiente pentru a arde unele calorii suplimentare, pentru a vă face metabolismul mai rapid și pentru a vă menține sensibilitatea la insulină mai mare.

Swinging la copii, aerobic nu sunt opționale pentru endomorphs ele sunt obligatoriimai ales la începutul călătoriei, în cazul în care există excesul de grăsime să fie pierdut. Cum ar trebui dieta pentru hipertrofia unui endomorf Bine, e timpul să câștigi muschi. Dar cum să mâncați pentru a obține un gigant, fără a se sfârși prin a reganja toată grăsimea care a fost pierdută? Două cuvinte: volumul curat.

Bulking Clean este un termen folosit pentru a defini o dietă concentrată pe câștigarea masei musculare cu acumulare minimă de grăsime.

corpul subțire și potrivit bucurie msnbc pierdere în greutate

Acest lucru se realizeaza printr-o adaugare controlata de calorii, pentru a oferi suficient pentru organism sa sustina cresterea musculara si sa nu acumuleze grasimi.

Avem un text extrem de detaliat pe această temă și vă recomandăm să citiți textul astfel încât textul să nu se schimbe sau să fie prea lung. Asta inseamna sa iti dai seama cat de multe calorii trebuie sa inghita doar pentru a-ti mentine greutatea curenta si sa adaugi de calorii in dieta ta.

12 greșeli comune la antrenament

În cea de-a doua săptămână, începeți monitorizarea câștigului în greutate pe balanță și oglindă: Există câștig de masă musculară și greutatea pe balanță crește? Mențineți aportul de calorii așa cum este; Nu câștigă masa musculară sau câștigurile s-au oprit?

Creșteți încă de calorii în dietă; Castigi mai multa grasime decat masa musculara? Reduceți de calorii din dietă; Reveniți la elementul 1. Cum ar trebui să antrenamentul culturismului unui endomorf S-ar putea să vă întrebați deja rutina de pierdere de grăsime hipertrofie trebuie să se perfecționeze un endomorf și dacă centrul de formare trebuie să fie specific în fiecare etapă.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Bine, fii cool despre asta. Atat de mult ca un endomorph crede ca au nevoie sau doresc sa faca o antrenament specific pentru biotype lor, marele adevar este ca cel mai bun antrenament va fi intotdeauna unul antrenament greu. Aceasta înseamnă că din ziua zero, tot ceea ce trebuie să faceți endomorful în ceea ce privește formarea în greutate este practic o pregătire grea, concentrată pe câștigarea masei musculare chiar dacă la slăbire națională Northampton trebuie să pierzi grăsimea.

Numai cu antrenament greu, transformat în hipertrofie, veți putea să trimiteți un mesaj corpului spunând că trebuie să se adapteze pentru a avea masa musculară. Acest lucru se traduce printr-o producție crescută de hormoni anabolizanți și arzători de grăsimi precum testosteronul și GH, sensibilitatea crescută la insulină, arderea crescută a caloriilor, creșterea anabolismului și retenția masei musculare. Evacuați-vă de antrenamentele care promiteau arderea rapidă a grăsimilor prin circuite și efectuarea de exerciții cu un număr mare de repetări.

Acest lucru poate chiar arde mai multe calorii și poate fi util pentru persoanele care doar doresc să fie subțiri, dar va fi prost pentru cei care doresc să fie subțiri, definiți și cu masa musculară. De asemenea, principalul factor care va determina calitatea fizicului și cât de mult va pierde grăsimea va fi dieta nu există nici o cale să scăpați de el.

Ceea ce încercăm să spunem este că, indiferent de stadiul în care te afli, ai nevoie Și pentru a face acest lucru există numeroase exerciții de culturism deja bine stabilite în mijloc și care pot genera câștiguri mari.

pierderi în greutate efecte secundare geodon este pb bun pentru pierderea in greutate

Ca regulă generală, indiferent de antrenament pe care îl alegeți, asigurați-vă că exercițiile compuse sunt baza antrenamentului. Și că utilizați sarcina maximă posibilă cu formă bună și faceți toate seriile cu 6 până la 12 repetări aceasta este cea mai bună gamă de repetări pentru hipertrofie.

Asevedeași