Pierdeți în greutate software.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Adăugați în lista de dorințe Instalați Pierdeți în greutate și luați-vă bine cu acest program de fitness pentru femei. Acest program de fitness pentru doamne se bazează pe celebra metodă de 7 minute. Faceți 12 exerciții intense în fiecare zi de numai 30 de secunde pe exercițiu.

arban gras lebanon

Făcând aceste exerciții pierzi în greutate și te în formă. Urmăriți progresul cu calculatorul IMC. Aplicația conține următoarele exerciții: 1.

vip pierdere în greutate boca raton

Jumping Jacks Pentru a executa Jumping Jacks, ridicați-vă drept cu picioarele împreună și brațele de-a lungul părții. Sari cu picioarele în parte, astfel încât să fie mai late decât șoldurile.

În același timp, ridicați brațele în părțile de deasupra înălțimii umărului pentru a forma o stea. Stați ușor pe picioare și mențineți genunchii aplecați. Expirați în timp ce săriți și inspirați în timp ce vă aduceți brațele și picioarele în poziția inițială.

Obțineți obiective împreună!

Asezarea peretelui Faceți un perete așezat așezând o jumătate de metru în fața unui perete. Glisați-vă spatele pe perete până când șoldurile și genunchii se îndoaie la un unghi de 90 de grade.

Țineți umerii, spatele și capul de perete. Push Up Ca poziție de pornire, vă aflați cu greutatea întinsă pe mâini și picioare. Corpul este drept, iar mâinile sunt așezate lățimea umărului unul de altul.

  1. XXL Blog nutriție - XXL Blog nutriție
  2. Mai puțin Să fiți sănătos poate însemna lucruri diferite pentru persoane diferite.
  3. Кто бы и что бы они ни были, их присутствие явственно ощущалось на той, первой планете и еще более сильно -- .

Coborâți-vă corpul până când pieptul se apropie de podea și apoi reveniți la poziția inițială. Nu uitați să vă deplasați fără probleme, menținând activat mușchii de bază. Crunch abdominal Culcați-vă pe spate, îndoiți-vă genunchii și așezați-vă mâinile pe partea laterală a capului.

cota de pierdere de grăsime

Pune-ți abdomenul și aplatizează-ți spatele inferior. Ridicați omoplatele lent de pe podea. Expirați în timp ce ridicați, mențineți gâtul adâncime arde grăsime și bărbia în sus.

„Planul meu are victorii mici pentru a mă ajuta să trec de linia de sosire.”

Țineți câteva secunde. Coborâți încet în timp ce abs-urile sunt contractate. Pune-te pe scaun Prindeți un scaun și poziționați-l astfel încât scaunul să fie îndreptat spre tine.

Ridicați piciorul drept și așezați piciorul pe scaun.

Creați-vă planurile de dietă și exerciții

Ridicați piciorul stâng în sus, astfel încât să vă aflați pe scaun. Ține privirea drept în fața ta. Coborâți cu piciorul drept și apoi cu stânga. Repetați pe partea cealaltă. Echipa Stai în poziție verticală cu picioarele ferm pe podea, lățimea umerilor una de alta.

Ține-ți spatele drept.

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office

Strângeți abs-ul în timp ce vă îndoiți genunchii. Extindeți-vă brațele în fața dvs.

10 kg pierdere în greutate 1 lună

Coborâți-vă corpul până când coapsele sunt aproape paralele cu podeaua. Reveniți la poziția de pornire și repetați. Triceps se înmoaie Stai lângă canapea.

Account Options

Puneți mâinile pe marginea canapelei. Așezați picioarele de canapea. Îndoiți brațele, apăsați de capătul canapelei și așezați călcâiele pe podea cu picioarele drepte. Îndoiți-vă până când se simte o ușoară întindere în piept sau umăr. Plank Mergeți în poziția pushup. Îndoaie coatele cu 90 de grade și lasă-ți greutatea să se odihnească pe antebrațe.

metoda de a slăbi într-o săptămână

Coatele ar trebui să fie pierdeți în greutate software sub umeri, iar corpul ar trebui să formeze un drept. Genunchii înalți alerga Efectuați o mișcare obișnuită de mers cu genunchii în sus în aer.

Ultimele programe de hrănire

Asigurați-vă că picioarele dvs. Îndreptați degetele de la picioare înainte. Nu aterizați pe călcâiele picioarelor tale Lunge Pentru a efectua un Lunge stai în poziție verticală, cu umerii la spate și bărbia în sus. Contractează-ți abs-urile! Mutați un picior înainte și coborâți șoldurile până când ambii genunchi sunt îndoiți la un unghi de 90 de grade. Țineți genunchiul direct deasupra gleznei și asigurați-vă că celălalt genunchi nu atinge solul. Mențineți greutatea pe călcâi în timp ce vă împingeți până la poziția de pornire.

Împingeți pierdeți în greutate software rotiți.

Asevedeași