Pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor,

Nu intrați în apă pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor un stomac plin! După masă și înainte de începerea exercițiului, se recomandă să așteptați 1 oră. Începem cu încărcarea Durata antrenamentului șoldurilor și feselor este de 45 de minute, timp de 10 minute pentru gimnastică. Începem prin încălzirea articulațiilor, făcând exerciții în ordine: Miscari rotative ale capului in ambele directii de 10 ori.

Pierdere în greutate iv picurare

Mișcări circulare circulare ale umerilor înainte și înapoi de 10 ori. Ține-ți mâinile. Ridicați mâinile în sus, lăsați-le deoparte, înapoi la poziția de plecare.

În mod similar de 10 ori. Ridicați picioarele îndoite în piept alternativ de 10 ori. Articulațiile sunt încălzite, este permisă începerea exercițiilor intensive: Fugim pe loc. Lățimea umărului picioarelor.

Sfat 1: Cum să pierdeți greutatea în șolduri

Alternarea ridică genunchii în sus. Țineți genunchii în direcția înainte. Păstrați piciorul în jos, păstrând piciorul în jos. Până la sfârșitul mișcării, călcâiele ar trebui să atingă podeaua. Ca complicație, luați butonul în mâini, în ridicarea genunchilor, coborâți dispozitivul până când atinge genunchiul.

Nu vă îndreptați complet coatele. Umeri în jos. Încercați să efectuați cu viteză maximă.

  1. Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient - Genunchi
  2. Arderea grăsimilor nedorite

Exercitarea se face de 15 ori cu fiecare picior. Fugim pe loc cu ridicarea picioarelor drepte.

unde apare mai întâi pierderea de grăsime

Fără oprire, începeți să ridicați piciorul înclinat, ca și înainte, dar drept în paralel cu apa, ținând deasupra câteva secunde. Încercați să simțiți tensiunea din spate a coapsei.

Țineți-vă postura, nu vă sprijiniți înainte.

Beneficiile exercițiilor de apă

Nu este necesar să îndreptați piciorul la genunchi. Umerii coborâți.

Pierdere în greutate border border collie

Continuând mișcarea, strângeți duza înainte, nu în jos. Respirați fără probleme, liber, nu vă țineți respirația.

Sfat 1: Cum să pierdeți greutatea în șolduri

La coborârea picioarelor expirați, în inimă creșteți. Ca pondere, facem exerciții similare, dar într-un cerc. Complexitatea exercițiului crește datorită rezistenței la apă.

nibs cacao pierdere în greutate

Picioare de ridicare alternante. Alternativ, ridicăm un picior drept și unul îndoit, fără să uităm să lucrăm simultan cu o duză, coborând-o cu ambele mâini în jos.

Proces suplimentar pentru pierderea în greutate

Efectuând un start de la podea, facem un salt mic, în același timp trăgând un picior drept în sus, la rândul său, ținem duza direct în brațe drepte. Exercitarea se face de 15 ori pe fiecare picior. Principalul complex de mișcări În această parte a antrenamentului, se colectează exerciții eficiente în bazinul șoldurilor și al feselor. Durata este de 30 de minute.

Cum afectează yoga figura

Noțiuni de bază! Wave picioarele înapoi. Stăm drepți, mutați piciorul înapoi, contractând mușchii coapsei și împingând simultan fidea, încercând să menținem echilibrul. Mișcarea se efectuează încet, inspiră la ridicarea picioarelor, expiră la coborâre.

Lecții de yoga pentru începători

Pentru punerea în greutate efectuați mișcarea cu un salt mic. Toci atinge podeaua, piciorul de sprijin este ușor îndoit. Alternăm ridicarea piciorului îndoit înainte pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor piciorul drept înapoi, tăița este condusă în timp ce piciorul este ridicat înapoi.

Urmăriți respirația, păstrați-o măsurată. Încercați să nu creați valuri, să controlați mișcarea, să nu cădeți. Schimbați greutatea corporală de la picior la altul.

Pierderea în greutate nemișcată

Asevedeași