De exemplu, studii privind pierderea în greutate, 12 cele mai mari mituri despre pierderea in greutate - Despre Sanatatea Ta

26 SFATURI PRIVIND PIERDEREA îN GREUTATE CARE SUNT BAZATE PE DOVEZI - FITNESS -

Industria pierderii în greutate este plină de mituri. Oamenii sunt adesea sfătuiți să facă tot felul de lucruri nebune, majoritatea neavând dovezi în spatele lor. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, oamenii de știință au descoperit o serie de strategii care par a fi eficiente. Iată 26 de sfaturi pentru pierderea în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi. Bea apă, în special înaintea meselor Se afirmă adesea că apa potabilă poate ajuta la pierderea în greutate - și acest lucru este studii privind pierderea în greutate.

de exemplu, studii privind pierderea în greutate

Mănâncă ouă pentru micul dejun Mâncarea ouălor întregi poate avea tot felul de beneficii, inclusiv să te ajute să slăbești. Studiile arată că înlocuirea unui mic dejun pe bază de cereale cu ouă vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii pentru următoarele 36 de ore, precum și să pierdeți mai multă greutate și grăsime corporală 4, 5. Dacă nu mâncați ouă, este bine.

de exemplu, studii privind pierderea în greutate

Bea cafea de preferat negru Cafeaua a fost demonizată pe nedrept. Cafeaua de calitate este încărcată cu antioxidanți și poate avea numeroase beneficii pentru sănătate.

Doar asigurați-vă că nu adăugați o grămadă de zahăr sau alte ingrediente bogate în calorii la cafeaua dvs.

Revizuirea dietei cu 1.200 de calorii: funcționează pentru pierderea în greutate?

Acest lucru va anula complet orice beneficii. Puteți cumpăra cafea la magazinul local alimentar, precum și online. Bea ceai verde Ca și cafeaua, ceaiul verde are și multe beneficii, unul dintre ele fiind scăderea în greutate.

Deși ceaiul verde conține cantități mici de cofeină, este încărcat cu antioxidanți puternici numiți catechine, despre care studii privind pierderea în greutate crede că funcționează sinergic cu cofeina pentru a spori arderea grăsimilor 9, Deși dovezile sunt mixte, multe studii arată că ceaiul verde fie ca băutură, fie ca supliment de extract de ceai verde studii privind pierderea în greutate poate ajuta să slăbești 11, Ceaiul verde este disponibil la majoritatea farmaciilor, magazinelor de sănătate și magazinelor alimentare, precum și online.

de exemplu, studii privind pierderea în greutate

Încercați postul intermitent Postul intermitent este un model de mâncare popular în care oamenii circulă între perioadele de post și mâncare. Studiile pe termen scurt sugerează că postul intermitent este la fel de eficient pentru pierderea în greutate ca și restricția continuă de calorii În plus, poate reduce pierderea de masă musculară, de obicei asociată cu dietele sărace în calorii.

Grapefruit și pierderea în greutate: dieta grapefruit este în viață și bine!

Cu toate acestea, sunt necesare studii de calitate superioară înainte de a putea depune cereri mai puternice Luați un supliment Glucomannan O fibră numită glucomannan a fost legată de pierderea în greutate în mai multe studii.

Acest tip de fibre absoarbe apa și stă în intestinul dvs. Studiile arată că persoanele care se completează cu glucomannan pierd ceva mai mult în greutate decât cei care nu Puteți găsi suplimente de glucomannan nu numai la magazinele de vitamine și farmacii, dar și online.

Reduceți zahărul adăugat Adaosul de zahăr este unul dintre cele mai grave ingrediente din dieta modernă. Majoritatea oamenilor consumă mult prea mult. Studiile arată că consumul de zahăr și sirop de porumb cu fructoză mare este puternic studii privind pierderea în greutate cu un risc crescut de obezitate, precum și cu afecțiuni, inclusiv diabetul de tip 2 și bolile de inimă 17, 18, Dacă doriți să slăbiți, reduceți zahărul adăugat.

26 Sfaturi privind pierderea în greutate care sunt bazate pe dovezi

Doar asigurați-vă că citiți etichete, deoarece chiar și așa-numitele alimente de sănătate pot fi încărcate cu zahăr. Mănâncă carbohidrați mai puțin rafinați Carbohidrații rafinați includ zahărul și boabele care au fost îndepărtate de părțile lor fibroase, hrănitoare. Acestea includ pâinea albă și pastele. Studiile arată că carbohidrații rafinați pot stimula rapid glicemia, ceea ce duce la foame, pofte și creșterea aportului alimentar câteva ore mai târziu.

  • O modalitate bună de a pierde grăsimea superioară a corpului
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Cele mai bune măsurători de luat pentru pierderea în greutate
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  • Linia de jos Unii oameni respectă planurile de 1.

Mâncarea glucidelor rafinate este puternic legată de obezitate 20, 21, Dacă veți mânca carbohidrați, asigurați-vă că le mâncați cu fibra naturală. Continuați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Dacă doriți să obțineți toate beneficiile restricției de carbohidrați, atunci luați în considerare să mergeți până la capăt și să vă angajați la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

26 SFATURI PRIVIND PIERDEREA îN GREUTATE CARE SUNT BAZATE PE DOVEZI - FITNESS -

Numeroase studii arată că un astfel de regim te poate ajuta să pierzi de ori mai multă greutate decât o dietă standard cu conținut scăzut de grăsimi, îmbunătățind în același timp sănătatea ta 23, 24, Folosiți plăci mai mici Utilizarea plăcilor mai mici s-a dovedit a ajuta unii oameni să mănânce automat mai puține calorii Cu toate acestea, efectul de dimensiune a plăcii nu pare să afecteze toată lumea.

Cei supraponderali par să fie mai afectați 27, Exercitarea controlului porțiunii sau a numărului de calorii Controlul porțiunii - pur și simplu consumul mai puțin - sau numărarea caloriilor poate fi foarte util, din motive evidente Unele studii arată că păstrarea unui jurnal alimentar sau fotografierea meselor tale vă pot ajuta să slăbești 30, Orice lucru care îți crește conștientizarea cu privire la ceea ce mănânci este probabil să fie benefic.

Păstrați mâncarea de exemplu în jurul cazului în care vă este foame Păstrarea alimentelor sănătoase în apropiere vă poate ajuta să vă împiedicați să mâncați ceva nesănătos dacă vă faceți excesiv de foame.

Gustările ușor portabile și ușor de preparat includ fructe întregi, nuci, morcovi pentru Sfaturi pentru pierderea în greutate ubqari, iaurt și ouă fierte. Luați suplimente probiotice Luând studii privind pierderea în greutate probiotice care conțin bacterii din Lactobacillus subfamilia s-a dovedit a reduce masa de grăsime 32, Totuși, același lucru nu se aplică tuturor Lactobacillus specii.

Studiu. Meditația poate favoriza pierderea în greutate

Unele studii au legat L. Puteți cumpăra suplimente probiotice la multe magazine alimentare, precum și online. Mănâncă alimente picante Ardeii iute conțin capsaicină, un compus picant care poate stimula metabolismul și reduce apetitul ușor de exemplu, Cu toate acestea, oamenii pot dezvolta toleranță la efectele capsaicinei în timp, ceea ce poate limita eficacitatea acesteia pe termen lung Faceți exerciții aerobice A face exerciții aerobice cardio este o modalitate excelentă de a arde calorii și de a vă îmbunătăți sănătatea fizică și psihică.

Pare a fi deosebit de eficient pentru a pierde grăsimea din burtă, grăsimea nesănătoasă care tinde să se acumuleze în jurul organelor și să provoace boli metabolice 38, Ridicare greutăți Unul dintre cele mai grave efecte secundare ale de exemplu este faptul că tinde să producă pierderi musculare și încetinire metabolică, adesea denumită modul de înfometare 40, Cel mai bun mod de a preveni acest de exemplu este să faci un fel de exerciții de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților.

Studiile arată că ridicarea în greutate vă poate ajuta să vă mențineți metabolismul ridicat și să vă împiedice să pierdeți masa musculară prețioasă 42, Desigur, este important nu doar să pierzi grăsime - vrei să construiești și mușchi. Exercițiul de rezistență este esențial pentru un corp tonifiat. Mănâncă mai multă fibră Fibra este adesea recomandată pentru pierderea în greutate.

Deși dovezile sunt mixte, unele studii arată că fibra în special fibra vâscoasă poate crește sațietatea de exemplu vă poate ajuta să vă controlați greutatea pe termen lung 44, Mănâncă mai multe legume și fructe Legumele și fructele au mai multe proprietăți care le fac eficiente pentru pierderea în greutate.

Conțin puține calorii, dar multă fibră. Conținutul ridicat de apă le conferă o densitate energetică scăzută, ceea ce le face foarte umplute.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Studiile arată că persoanele care mănâncă legume și fructe tind să cântărească mai puțin Aceste alimente sunt, de asemenea, foarte hrănitoare, așa că consumul lor este important pentru sănătatea ta. Ia somn bun Somnul este foarte subestimat, dar poate fi la fel de important ca consumul sănătos și exercițiile fizice.

Dacă întâmpinați pofte de putere și nu par să vă reduce alimentația, oricât de greu încercați, puteți suferi de dependență. În acest caz, solicitați ajutor profesional. Încercarea de a pierde în greutate fără a combate mai întâi dependența de alimente este imposibilă. Mănâncă mai multe proteine Proteina este cel mai important nutrient pentru pierderea în greutate.

Un studiu a arătat că înlocuirea câtorva dintre caloriile dvs.

Studiu. Meditația poate favoriza pierderea în greutate

Proteina din zer este disponibilă la majoritatea magazinelor de sănătate și online. Nu faceți băuturi zaharoase, inclusiv suc și fructe Zahărul este rău, dar zahărul în formă lichidă este și mai rău. Studiile arată că caloriile din zahărul lichid pot fi cel mai îngrășat aspect al dietei moderne Rețineți că acest lucru se aplică și sucului de fructe, care conține o cantitate similară de zahăr ca o băutură răcoritoare precum Coca Mâncați fructe întregi, dar limitați sau evitați sucul de fructe cu totul.

Mănâncă alimente întregi, cu un singur ingredient mâncare reală Dacă vrei să fii o persoană mai slabă, mai sănătoasă, atunci unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru tine este să mănânci alimente întregi, cu un singur ingredient. Aceste alimente se studii privind pierderea în greutate în mod natural și este foarte dificil să crești în greutate dacă majoritatea dietei tale se bazează pe ele.

Iată 20 dintre cele mai prietenoase alimente care pot să piardă în greutate de pe pământ. Nu alimentați - mâncați sănătos în schimb Una dintre cele mai mari probleme cu dietele este că acestea funcționează rar pe termen lung.

Dacă este ceva, persoanele care alimentează tind să câștige mai multă greutate în timp, iar studiile arată că dieta este un predictor consistent al creșterii în greutate viitoare În loc să continuați o dietă, vizați-vă să studii privind pierderea în greutate o persoană mai sănătoasă, mai fericită și studii de exemplu pierderea în greutate potrivită. Concentrați-vă să vă hrăniți corpul în loc să-l privați. Pierderea în greutate ar trebui să urmeze în mod natural.

Mestecați mai încet Creierul tău poate dura ceva timp să înregistrezi că ai avut suficient de mâncat. Unele studii arată că mestecarea mai încet vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii și să creșteți producția de hormoni legați de pierderea în greutate 58, De asemenea, luați în considerare să vă mestecați mai bine mâncarea.

Studiile arată că o mestecare crescută poate reduce aportul de calorii la o masă Aceste practici sunt o componentă a alimentației atentă, care are ca scop să vă ajute să încetiniți aportul alimentar și să acordați atenție fiecărei mușcături.

Meditația poate favoriza pierderea în greutate Acest lucru a fost pus în evidență de cercetători de la Vanderbilt University School of Medicine, care au subliniat eficiența meditației asupra pierderii în greutate. Ei au descoperit că, în practicarea acesteia, zona cerebrală legată de impulsivitate este mai puțin stimulată și că pofta de a ronțăi ceva, provocată de tulburări emoționale, este mai scăzută.

Linia de jos Numeroase tehnici vă pot ajuta obiectivele de pierdere în greutate. Alții - cum ar fi îmbunătățirea calității somnului sau adăugarea unei rutine de antrenament - se bazează mai mult pe stilul de viață. De exemplu, mestecatul mai încet este un pas pe care îl puteți face pentru a institui o alimentație atentă.

Dacă puneți în aplicare o mână de aceste sfaturi, veți fi pe cale să vă atingeți obiectivele de slăbit.

Asevedeași