Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime

Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient

Orice tip de exercițiu consumă energie.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Doar un lucru este diferit. Rata consumului de energie. Exercițiul care folosește partea de rezistență a mușchilor are nevoie de oxigen. Inima este cea care transportă sângele bogat în oxigen până unde este necesar.

Cu cât este necesar mai mult oxigen, cu atât frecvența cardiacă este mai rapidă. Cu alte cuvinte, cu cât ritmul cardiac este mai mare, cu atât consumă mai multă energie.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Dacă faceți exerciții fizice deoarece doriți să scăpați în greutate, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate ar trebui să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor". Sună atrăgător, bine - cine nu vrea să ardă mai mult grăsime? Din păcate, termenul "zona de ardere a grăsimilor" este înșelătoare și spune doar o parte din povestea de pierdere în greutate.

Acum să luăm în considerare HIIT. Cu cât durata fazei cu intensitate ridicată este mai lungă, cu atât perioada de recuperare necesară este mai lungă.

intensitate mare vs intensitate scăzută

Deci, partea de efort de intensitate ridicată este redusă. Puteți face antrenament mai mult timp. Deci, problema a fost rezolvată. De aceea este atât de popular acum. Majoritatea oamenilor sunt adepți intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime efectivului.

Ei iau lucrurile la valoarea nominală fără întrebare. Voi încerca să dau un răspuns logic pentru a putea decide singur. Nu pretind că sunt expert, dar îmi place să experimentez, să citesc și să încerc să folosesc logica în căutarea mea pentru mai multe cunoștințe.

În funcție de nivelurile fazelor înalte și joase, precum și de durata lor, veți ajunge la un ritm cardiac ridicat, chiar și maxim dacă puteți tolera arsura musculară. Timpul total va varia. Spune 10 minute, fără să iei în calcul încălzirea și răcirea.

Există un aspect al HIIT pe care nu toți oamenii îl înțeleg. În timpul primei faze de intensitate mare, ritmul cardiac va crește. Pentru a utiliza numerele ca exemplu, probabil cu aproximativ 20 de bătăi. Se va reduce cu vreo 5 bătăi în timpul recuperării.

Apoi, alte 20 de bătăi și 7 bătăi jos. Apoi încă 20 în sus cu 10 bătăi în jos.

pierdere în greutate alton

Recuperarea devine mai rapidă, cu atât frecvența cardiacă este mai mare. În cele din urmă ajunge la maxim, să zicem bpm. Observați un lucru din cele de mai sus? NU lucrați la un ritm cardiac ridicat inițial.

Frecvența cardiacă crește cu fiecare ciclu.

Related Content

Deci, cel mult, HIIT poate echilibra starea de echilibru. De cele mai multe ori, va pierde la starea de echilibru. Banuiesc ca acele studii care favorizeaza HIIT pentru starea de echilibru folosesc cei slabi si varstnici pentru studiile lor.

  • Obiective bune de pierdere în greutate pe lună

Trebuie să decideți dacă argumentul meu este valid. Și mai bine, faceți orice formă de HIIT pe care o cunoașteți cu un monitor de frecvență cardiacă exact, care poate urmări ritmul cardiac. Vă va oferi o imagine mai bună a mediei dvs.

Un program de pierdere de grăsime de mare putere pentru recuperarea rapidă a starii

Apoi, încercați să vă antrenați la acel nivel mediu pentru aceeași durată. Dacă puteți completa doar durata, tocmai ați dovedit că ambele sunt la fel de eficiente. Dacă vi se pare relativ mai ușor decât să faceți HIIT și poate continua mai mult, atunci starea de echilibru este mai bună.

Următorul pas îți revine. Răspunsul 2: Depinde de cât timp aveți.

arde sloganuri grase

Dacă aveți 20 de minute sau mai intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să fie HIIT. În mod similar, dacă aveți la dispoziție o oră de timp, doriți să faceți exerciții la un nivel de intensitate pe care îl puteți susține timp de 50 de minute, dar care v-ar obliga să renunțați înainte de a ajunge la 70 de minute.

Dacă reușești să îți găsești nivelul optim pentru o perioadă de timp dată, ești epuizat la final. Puteți fi foarte sigur că ați ars cât mai multe calorii în acea perioadă de timp posibil, așa că ați făcut tot ce puteți face pentru a contribui la că aveți nevoie pentru pierderea în greutate.

Răspunsul 3: Conform experienței mele, Cardio este cel mai bine să pierzi grăsimea corporală.

Căi de a pierde grăsime corporală

Există un timp și un loc pentru toate tipurile de exerciții fizice și ambele tipuri intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime cardio. Atât antrenamentul aerob cât și cel anaerob oferă multe avantaje. Răspunsul definitiv, deocamdată, este că HIIT este primul-pilot atunci când vine vorba de arderea grăsimilor. Deci, dacă obiectivul numărul unu al clientului dvs. De asemenea, nu uitați că, dacă clientul dvs.

Fresh articles

Este sfaturi sănătoase pentru pierderea de grăsime să aibă nevoie de timp pentru a lucra până la un nivel de fitness, unde se simt arzător de grăsimi za zenske de confortabili pentru a începe să efectueze antrenamente la intervale.

Antrenamentul de rezistență creează mușchi și duce la cheltuieli mai mari de energie în repaus. Antrenamentul LISS are, de asemenea, beneficii, incluzând o creștere a masei musculare în inimă, o mai bună eliminare a deșeurilor metabolice, o utilizare mai mare a grăsimii ca combustibil în loc de zahăr și, de fapt, o creștere a oxidării grăsimilor.

Acum că aveți răspunsurile la cele mai stringente întrebări despre antrenamentele cardio și pierderea de grăsimi, puteți planifica mai bine un program de fitness pentru dvs.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog
  • Cardio Pentru Pierdere de Grăsime – Ghidul Complet – Think Eat Lift Romania
  • Pierdere în greutate de 10 lire în 30 de zile

Echipa Fitlytoc Răspunsul 4: NIH, Institutul Național al Sănătății, a ieșit cu un studiu amplu în urmă cu câțiva ani, indicând că HIIT este într-adevăr cea mai bună formă aerobă generală pentru controlul general al sănătății și al greutății. Singura problemă este că mulți oameni par să aibă doar o noțiune foarte confuză despre ceea ce este HIIT, exact.

Am descris metoda standard de multe ori. Sportivii de elită muncesc mai mult După fiecare interval, încetiniți pentru a permite recuperarea ritmului cardiac în zona aerobă și apoi repetați. Destul de simplu. Pentru început, o încălzire de 15 minute, intervale de de minute și o răcire de intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime minute.

De ce antrenamentul la intervale mari de intensitate este cel mai bun pentru pierderea în greutate este un exemplu. Cu toate acestea, există dovezi că cardio-ul de intensitate scăzută este foarte util pentru prevenirea creșterii în greutate.

Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog

Ar trebui să fie Cred că amândoi își au locul. HIIT nu este ceva pe care toată lumea îl poate menține pe termen lung, precum mersul pe jos sau Tai Chi. Încă am văzut o cercetare bună despre amestecul potrivit, care cred că este adevărata întrebare. HIIT este principalul obiectiv al propriului meu program, dar îmi place să merg Tai Chi după creștere și înainte de culcare și cu bicicleta și drumeții vara. LIC este ceea ce mă pot încadra pentru a face un pic mai mult.

Răspunsul 6: Depinde. Vedeți răspunsuri care acceptă atât o combo. Un lucru pe care l-am văzut în antrenamentul meu este că, dacă nu sunteți obișnuiți să vă creșteți ritmul cardiac, adică abia începeți, este mai bine să rămâneți la LIC pentru cândva.

intensitate mare vs intensitate scăzută

Motivul fiind șocul HIIT ar putea să te streseze și să îți crească nivelul de cortizol și asta va acționa împotriva obiectivelor tale de slăbit. De asemenea, HIIT vă poate oferi dureri intense de foame, cu care poate nu sunteți obișnuit.

Poate tinde să mănânci mai mult și să câștigi în loc să pierzi. S-ar putea să te frustrezi și să renunți prea curând.

fel de bare de pierdere în greutate

La fel ca atâtea lucruri din viață nu există un singur răspuns. Da, într-un set controlat de subiecți HIIT a fost mai eficient. Dar pentru o alegere personală, poate doriți să luați în considerare toți factorii și să alegeți ce funcționează pentru dvs.

Dar nu renunțați, veți ajunge acolo. Puteți arde aceeași cantitate de grăsime în jumătate din timp. HIIT este și mai bun dacă aveți diabet sau rezistență la intensitate scăzută ierac corp subțire pierderea de grăsime, deoarece aduce modificări hormonale pozitive.

Puteți efectua antrenamente cardio de intensitate scăzută în fiecare zi, dacă doriți! Cu toate acestea, acest lucru ar putea fi suplimentat cu 2 - 4 antrenamente HIIT în timpul săptămânii, de asemenea, dacă acest lucru este în conformitate cu obiectivele tale de fitness. Programele pot fi împachetate și viața se întâmplă - faceți tot posibilul.

Accesați Profilul meu și puteți găsi acolo toate materialele de pierdere de grăsime Postat pe Vezi si lăsați în balsam de hidratare dropwizard vs spring boot nexus 5 x vs lg g4 htc dorință vs moto g diseara vs tonite i20 vs rapid Vezi si.

Asevedeași