Cum să stabiliți obiective mici de pierdere în greutate. 16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare. Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate.

În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară. Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate Decideți dacă să pierdeți în greutate înainte sau în timpul verii. Multe persoane au obiective de pierdere în greutate de vară.

Luați în considerare dacă doriți această greutate înainte de începerea verii sau doriți să lucrați la pierderea în greutate în timpul verii. Mulți oameni vor să slăbească înainte de vară. Poate doriți să fiți pregătiți pentru costumul de baie în prima zi în care piscina se deschide sau să aveți o vacanță timpurie la plajă.

Cel mai probabil veți dori să pierdeți în greutate înainte de aceasta.

16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -

Dacă acesta este cazul, veți cum să stabiliți obiective mici de pierdere în greutate să începeți programul de pierdere în greutate înainte de începutul sezonului. Planificați să începeți o dietă sau să încorporați mai multe exerciții fizice cu cel puțin o lună sau două înainte de începerea verii.

ecuația pierderii de grăsime

Dacă doriți să profitați de sezonul estival și să încercați să slăbiți, puteți începe oricând în timpul verii. Stabiliți-vă un obiectiv realist. Vara este un anotimp excelent pentru stabilirea și atingerea obiectivelor de slăbit. Este un sezon de trei luni în care poți scoate o cantitate bună de greutate suplimentară dacă trebuie. Stabiliți obiective realiste în această vară pentru a vă asigura că le puteți atinge. Când pierdeți în greutate, încercați să stabiliți obiective realiste.

Acestea vă ajută să vă creați succesul în loc de eșec.

Diet Kovalkov: meniu pentru săptămână, etape și rețete ^

Acest lucru înseamnă că pentru a pierde o liră într-o săptămână, va trebui să creați un deficit de de calorii în fiecare zi. Pe parcursul a 12 săptămâni, aceasta ar duce la o pierdere în greutate de 12 kilograme.

Dacă ai vrea să slăbești două kilograme pe săptămână, atunci ar trebui să creezi un deficit de 1. Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății sugerează să vizeze aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.

1. Reduceți carbohidrații rafinați

Aceasta este o rată de pierdere în greutate sigură și durabilă. De exemplu, un obiectiv vizat de 50 de kilograme, ar fi prea mare pentru scurtul sezon de vară.

Rămâi la răspundere pe timpul verii. Există multe lucruri despre vară care pot face ca pierderea în greutate să fie ceva mai ușoară sau mai motivantă pentru a fi realizată.

rime de slăbire

Cu toate acestea, este, de asemenea, ușor să te descurci cu vacanțe, grătar de vară și petreceri. Păstrarea responsabilității oricând încercați să slăbești este esențială. Dacă nu te urmărești și progresul tău, este mai probabil să pierzi din vedere obiectivul tău și să te descarci. Vara se pretează la o varietate de lucruri distractive care vă pot duce cu nerăbdare în planul de slăbit.

Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate

Atenție la: grătaruri de vară, cocktail-uri de vară, delicioase de vară precum sandvișuri cu înghețată și plăcintă cu afine, porții mai mari și mâncare în vacanțe sau zile lungi, la piscină. Stabiliți recompense pentru dvs. Indiferent de tipul de obiectiv pe care doriți să-l atingeți, stabilirea de recompense pentru dvs. Faceți mai plăcut răspunderea, stabilind recompense pentru dvs.

Ori de câte ori încercați să stabiliți recompense pentru dvs. O cină, un desert special sau un pahar suplimentar de vin vă pot scoate de pe traseu și vă pot pune înapoi câțiva pași. Încercați alte recompense cum ar fi: să vă tratați într-o zi la plajă, să vă faceți unghiile, să jucați o rundă de golf, să vă faceți masaj, să cumpărați haine noi sau să vă luați o zi suplimentară de muncă.

pierdere de grăsime peg mgf

Construiți un grup de suport. O altă metodă cheie pentru a vă asigura că vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate pe timpul verii este construirea unui grup de sprijin.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | icumparaturi.ro

Nimic nu te ține mai responsabil decât alți oameni. Grupurile de sprijin sau o persoană de sprijin este esențială pentru pierderea în greutate. Cum să stabiliți obiective mici de pierdere în greutate oameni sau persoane ar trebui să-ți cunoască planul și obiectivele exacte de pierdere în greutate.

Întrebați prietenii, membrii familiei și colaboratorii dacă ar fi interesat să fie grupul dvs. Împărtășiți cu ei ce tip de dietă urmați, ce activitate fizică intenționați să faceți și câtă greutate veți pierde. În plus, obținerea la scară cu o persoană sau efectuarea unei diete sau a unui plan de fitness cu un grup de sprijin a arătat cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate.

Vă ajută să vă alimentați pe parcursul zilei și să vă sprijine metabolismul și mușchii slabi. În ceea ce privește pierderea în greutate, vă ajută să vă păstrați sățioși și mai puțin foame în timpul zilei, ceea ce este o componentă excelentă pentru pierderea în greutate.

Pentru a vă asigura că mâncați suficientă proteină pentru corpul dvs. De asemenea, măsurați dimensiunea adecvată a porțiunii de proteine. Acestea sunt în mod natural mai mici în grăsimi și calorii. Articole precum păsări de curte, ouă, carne de vită slabă, carne de porc, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, leguminoase și tofu sunt exemple excelente.

10 kg pierdere în greutate în 60 de zile

Stochează fructe și legume de vară. Un aspect legat de vară care se acordă bine unui plan de pierdere în greutate este toate fructele și legumele din sezon. Acest lucru nu numai că te ajută să obții o dietă bine echilibrată și hrănitoare, dar ajută și la susținerea pierderii în greutate. Atât fructele cât și legumele sunt în mod natural foarte scăzute în calorii.

Când faceți jumătate din mesele dvs.

Modificarea dietei pentru pierderea în greutate

Când vremea caldă lovește, o serie întreagă de fructe subțire în spate larg legume sunt disponibile. Bucurați-vă de multitudinea acestui sezon și alegeți o mare varietate din ambele grupuri alimentare hrănitoare. Mănâncă cantități limitate de cereale integrale. Deoarece vara este doar pentru o perioadă scurtă de trei luni, pentru a vă atinge obiectivele de pierdere în greutate, luați în considerare să continuați o dietă mai scăzută în carbohidrați.

Acest lucru a demonstrat că ajută oamenii să piardă rapid mai puțin în greutate. Deoarece vă concentrați pe o perioadă de trei luni, acest lucru ar putea fi benefic pentru dvs. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt planuri de mâncare care limitează sau restricționează câți carbohidrați mâncați.

Se găsesc în alimente precum cereale, fructe, legume amidonice și leguminoase. Cu toate acestea, limitarea aportului de cereale este o dietă minima modificată în carbohidrați, care trebuie urmată. Acest lucru vă permite să urmați în continuare o dietă echilibrată umplută cu alte alimente nutritive, cum ar fi fructe, legume și leguminoase. Limitați-vă la porții de cereale ajutați la pierderea în greutate. Limitați deliciile de vară.

Deși vara are o mulțime de alimente grozave care pot ajuta la pierderea în greutate, sezonul acesta vine cu gusturile sale mai calorii. Aveți grijă să nu vă lăudați prea mult în acest sezon sau altfel este posibil să nu vă puteți îndeplini obiectivele de vară.

Alimentele sau băuturile bogate în grăsimi, cu conținut ridicat de zahăr sau ambele vor fi, în general, mai mari și în calorii. Dacă mâncați aceste alimente în mod regulat sau în cantități mai mari, aceasta va face pierderea în greutate mult mai dificilă [13]. X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa Alimentele obișnuite de vară care pot provoca o alunecare includ: înghețate de înghețată sau conuri de înghețată, plăcinte cu fructe, prăjituri, conuri de zăpadă, cocktail-uri fructe, bere sau vin, câini perimenopauza și nu poate slăbi, hamburgeri și chiar cartofi prăjiți.

Nu trebuie să evitați complet gusturile preferate de vară, ci mâncați-le cu moderație.

Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate

În plus, atunci când le aveți, doriți să aveți o porție mai mică pentru cum să stabiliți obiective mici de pierdere în greutate menține caloriile în general. Bea mai multă apă în lunile mai calde. Consumul unei cantități adecvate de lichide este întotdeauna esențial pentru sănătatea ta. Totuși, în lunile călduroase sau umede de vară, este și mai esențial să îți îndeplinești minimul zilnic. Apa vă ajută corpul să funcționeze normal.

Fără suficientă apă, puteți dehidrata destul de repede. Deshidratarea ușoară vă poate face să vă simțiți somnolent, să vă provoca dureri de cap sau chiar să vă facă să simțiți că vă este foame.

TOP 23 SFATURI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE PENTRU FEMEI - FITNESS -

Acest lucru poate face dificilă respectarea unui regim de scădere în greutate [14]. X Sursa de încredere Clinica Mayo Site-ul educațional al unuia dintre cele mai importante spitale ale lumii Accesați sursa Vindeți cel puțin 64 oz sau aproximativ 8 pahare de lichide clare, hidratante în fiecare zi.

Cu toate acestea, dacă sunteți activ în timpul verii sau petreceți mai mult timp în cum să stabiliți obiective mici de pierdere în greutate liber, veți avea nevoie de mai multă apă.

Băi o cantitate suplimentară de 1,5 până la 2,5 căni - mililitri dacă faci exerciții fizice pentru o perioadă scurtă, cum ar fi 30 de minute. Cu toate acestea, dacă faceți exerciții fizice o perioadă lungă de timp sau dacă transpirați foarte mult, va trebui să beți mai mult.

Asevedeași