Faci să cari să slăbești, Vrei sa slabesti? Incearca dieta cu apa!

Cum să te antrenezi în timp ce slăbești – Think Eat Lift

Membri 8 motive pentru care nu slabesti Incerci de ceva vreme buna sa slabesti, insa nu reusesti? Ai tinut diete peste diete doar ca sa scapi de burtica si sa obtii talia acea feminina fara grasime?

Discutiile pe care le aud despre aceasta tema in autobuz, in vestiar la sala etc. Practic, nu mai vedem padurea din pricina copacilor. Multi isi fac griji daca este mai bine sa manance fulgi de ovaz sau quinoa, daca semintele de chia au mai multe proteine decat semintele de susan, ce provenienta are carnea de porc sau care-s mai bune: ciresele sau capsunele. Parte din intrebari isi au rostul lor si este de admirat ca sanatatea ne preocupa din ce in ce mai mult dar … multe nu fac decat sa complice viata inutil si sa iti puna pe cap o gramada de reguli pe care TREBUIE sa le respecti pentru ca altfel nu vei slabi si nu vei fii sanatoasa. In realitate, sa scapi de cateva kilograme nu ar trebui sa fie atat de complicat, insa revistele fac bani buni din traficul obtinut de pe urma articolelor cu alimente si diete minune.

Alergi zeci de ore pe banda, dar atunci cand mananci o prajiturica se depune toata pe coapse? Sunt cateva dintre intrebari la care, daca ai raspuns cu DA, inseamna ca esti una dintre acele femei care trebuie sa stie neaparat aceste raspunsul la intrebarea: De ce nu slabesc?

In toata lupta ta cu kilogramele in plus, esecul de a sta departe de prajiturica de vanilie care iti face cu ochiul de pe farfurioara sau frustrarile personale pentru ca nu slabesti, se poate sa fii ajuns deja in acel punct in care ai tendinta sa complici lucrurile mai mult decat trebuie, in care crezi ca esti blestemata sa fii mai plinuta decat celelalte femei  si esti comvinsa ca, pur si simplu, tu nu esti in stare sa slabesti.

Scopul antrenamentelor atunci când slăbești

Insa toate aceste credinte ale tale, hranite de repetate incercari nereusite, nu sunt deloc adevarate. Nu iti este dat sa fii mai plinuta decat alte femei! Nu e soarta ta sa cari dupa tine kilograme care te dezgusta!

Nu e de vina organismul tau ca esti mai plinuta! Si tu poti ajunge la formele pe care le doresti! Ai in tine toate capacitatile si faci să cari să slăbești puterea care e necesara pentru a reusi in aceasta batalie, iar rezultatele bune se pierderea în greutate în siguranță obtine cu mici ajustari si vointa.

Am mai spus-o si o repet: Stiinta asta a slabirii nu e chiar atat de complicata pe cum am crede. Solutiile magice de slabit, bine marketate, si dorinta noastra de a ajunge la formele perfecte pe calea scurta si trisata nu da rezultate pe termen lung.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Toate metodele pe care iti e greu sa le urmezi pentru lung timp nu fac altceva decat sa te treaca prin cicluri repetitive de esecuri, indoieli si deziluzii …si, in cele din urma, sa faca mai mult rau decat bine organismului tau.

Nu iti cunosc povestea personala si nu stiu de cate kilograme vrei sa scapi. Nu stiu la ce diete sau pastile ai apelat si nici nu stiu ce aparate de slabit ti-ai cumparat. Insa, astazi am sa iti dau 8 motive foarte des intalnite pentru care kilogramele acelea incapatanate nu vor sa se desparta de tine.

Motivul 1. Consumi mancaruri de calitate proasta. Calilatea alimentelor cu care iti hranesti corpul este factorul principal pentru care nu slabesti. Hai sa ma exprim si mai pe sleau: Mancare proasta iti aduce rezultate proaste. Pe langa faptul ca junk-food-ul iti umple corpul de toxine, aditivi si E-uri, iti priveaza totodata faci să cari faci să cari să slăbești slăbești de energie, te lasa fara vitalitate si iti fura pofta de viata. Cum te simti dupa ce mananci o shaworma, o merdenea sau o farfurie de paste?

Ai energie si chef sa te duci al aerobic sau visezi cu ochii deschisi la un pat mare si pufos pe care sa tragi un pui de somn? Alege mancare adevarata, alege slabirea de durata!

8 motive pentru care nu slabesti | Femeia Fit

Mancarea procesata, lipsita de nutritenti, bogata in grasimi hidrogenate si zahar iti da peste cap functiile normale ale organismului, iti inebuneste hormonii si ii indeamna sa depoziteze mai multa grasime. Orice aliment care contine ingrediente pe care nu le poti pronunta, nu au ce cauta in gura ta. Chiar daca vine de la raionul bio, este sugar- free sau 0 calorii faci să cari să slăbești nu inseamna ca e mancare sanatoasa. Tot ceea ce este procesat intr-un laborator sa faci să cari să slăbești sau sa inlocuiasca o mancare, nu este mancare sanatoasa.

Daca vrei sa slabesti consuma mancarea adevarata, mancare sanatoasa, bogata in nutrienti pe care nu o gasesti intr-o cutie, punga de plastic sau ambalaj. Motivul 2. Mananci prea mult sau prea putin. Atunci cand ti-ai imbunatatit calitatea alimentelelor pe care le consumi urmatorul aspect este sa te uiti la cantitate.

Chiar si atunci cand consumi mancare sanatoasa bazata pe alimente pe care le gasesti in natura, neprocesate de mana omului, se poate sa mananci mult prea mult comparativ cu nivelul tau de activitate si compozitia corporala. Atunci cand mananci faci să cari să slăbești multa mancare, chiar si daca este sanatoasa, energia din acele alimente trebuie folosita, nu se poate evapora. Pentru asta corpul tau pastreaza acest surplus sub forma de energie pentru mai tarziu si o depoziteaza ca si grasime.

Partea opusa, a acestui motiv, este ca nu mananci suficient. El nu stie ca tie nu ii place ce vezi in oglinda si ca vrei sa slabesti, el stie doar ca pana la urmatoarea masa, care va fii la fel de mica, va trece mult timp si tot ceea ce primeste acum trebuie sa depoziteze cat mai bine si eficient pentru ca sa poata supravietui.

Motivul 3. Faci prea multe antrenamente. Cardio Queen Si aici vorbesc in special cu fane-le cardio. Stiu si eu de capcana nebuna in care crezi ca cu cat faci mai mult sala si aerobic cu atat slabesti mai mult. Crezi ca daca iti petreci toata ziua alergand pe banda, bicicland, topaind sau sarind corpul tau va arde mai multe calorii si vei slabi?

Corpul tau nu functioneaza astfel.

Nu aștepta să ți se facă foarte foame

Incearca sa il epuizezi cat mai mult si vei activa un alt mecanism de protectie al corpului care are menirea sa te apere de suprautilizare. Cu cat te antrenezi mai mult, cu atat corpul tau primeste si mai multe semnale ca va avea nevoie de energie pentru urmatorul antrenament epuizant.

Chiar daca tu crezi ca vei slabii, nu faci altceva decat sa iti ajuti corpul sa depoziteze grasime. Motivul 4. Nu faci suficienta miscare. Daca cineva te intreaba ce ai facut astazi si singurul lucru pe care ti-l amintesti e ca ti-ai mutat fundul de pe un scaun pe altul, de pe canapeaua din fata televizorului, pe scaunul de la calculator sau in masina, atunci ai o problema — nu te misti suficient. In lumea asta moderna in care avem acces la orice cu un simplu click, avem scari rulante pana la orice etaj sau o tura cu masina ne duce oriunde, am uitat ce e aia sa mergem pe jos, sa facem o plimbare prin parc, sa folosim bicicleta sau rolele intr-o zi de primavara, sa facem drumetii, sa facem miscare.

Chiar daca nu ai crede, poti avea mai multe beneficii in urma unei plimbari prin parc decat in urma unui alergat pe banda. Foloseste-ti cat mai mult corpul la ceea ce este menit sa faca si anume sa mearga. Motivul 5. Ai nivele ridicate de stres. Da, stresul te ingrasa. Odata ce ti-ai ajustat alimentatia, ai inceput sa eviti mancarurile procesate, zaharul si mananci mai multe alimente reale, faci miscare si sport la un faci să cari să slăbești optim tie, urmatorul lucru pe care te indemn sa il iei in calcul este nivelul de stres la care esti.

Si nu ma refer doar la stresul de la birou, stresul din familie sau faptul ca esti stresata de cum sa il cresti pe cel mic. Inclusiv faptul ca zilnic iti supui corpul la diferite diete prostesti, nu bei destula apa peste zi sau nu dormi suficient pe noapte, sunt metode bune sa te stesezi.

Navigare în articole

Pe langa faptul ca stresul te face sa intinzi mana la alimente interzise si sa uiti sa te saturi, stresul iti creste nivelul de cortizol si te faci să cari să slăbești. Stresul cronic de lunga durata duc la cresterea nivelelor de cortizol, un hormon important in lantul tau metabolic si depozitarea de grasimi.

Un nivel ridicat de cortizol iti creste apetitul si poftele pentru alimente nesanatoase si dulciuri. Atunci cand nivelele de cortizol din corp sunt ridicate corpul tau produce mai putin testosteron ceea ce duce la pierderea muschilor.

Doar actiuni diferite duc la rezultate diferite!

Poti sa iti reduci nivelele de stres prin plimbari lungi in aer liber si soare, meditatie, recuperare activa, yoga. Motivul 6. Iti ingreunezi singura soarta. Ai tendinta sa mananci multa ciocolata? Nu poti sa te abtii de la biscuiti Oreo cu crema de vanilie sau de la croisanturile de unt? Atunci cel mai simplu mod in care te asiguri ca nu slabesti si nu scapi de kilogramele in  plus este sa ti le cumperi si sa le ai in casa.

E logic ca daca le ai in casa si le vezi de fiecare data cand deschizi dulapul, in cele din urma le vei manca.

Fotografie preluată de pe elements.

Daca nu vrei sa le mananci, pur si simplu nu le cumpara. Ceea ce pui in frigider este egal cu ceea ce ii dai corpului tau de mancare. Nu iti ingreuna singura soarta si nu ajuta tentatiile sa ajunga pe mana ta.

patron pentru pierderea in greutate

Una este daca faci o vizita la cunostinte si te servesc cu prajitura pe care au copt-o cu stradanie de dimineata si alta este sa iei tu cu mana ta de pe raft chips-uri, alune in ciocolata sau grisine cu branza. Tu esti cel mai mare suporter al tau si doar tu stii cata munca iti trebuie sa mai scazi un numar la pantalon. Motivul 7. Crezi inca in solutii rapide. Faptul ca inca crezi in solutii rapide care iti promit 5 kilograme jos intr-o saptamana, faptul ca iti pui, entuziasmata,  sperantele in dieta Dukan, Atkins, Nicoleta Luciu sau pe grupe de sange sau faptul ca inca crezi ca o curea cu caldura sau pantofi cu talpa rotunda te vor slabii, te impiedica sa slabesti.

Cum să te antrenezi în timp ce slăbești – Think Eat Lift

Cu cat trece mai mult timp in care tu incerci diferite abordari rapide, aparate minune, metode trisate sau pastile pentru a slabi, cu atat trece mai mult timp pana sa slabesti. Pastilele de slabit te ingrasa! Am sa iti spun simplu: Tot ceea ce nu e usor de urmat in viata de zi cu zi si ceva ce nu poti implementa cu usurinta in stilul tau de a trai, te impiedica sa slabesti.

Crezi ca poti bea la infinit pastilele-de-slabit-super-slim? Crezi ca organismult tau e bucuros cand le bei?

Ce se intampla in corpul si creierul tau atunci cand slabesti - Andreea Raicu

Crezi ca poti manca haotic si infuleca tot ce prinzi pentru 3 zile, pentru ca alte 2 sa faci foame? Crezi ca organismul tau e faci să cari să slăbești asa?

Tot ceea ce iti promite rezultate rapide iti aduce rezultate scurte si daunatoare! Pentru a slabi si a te mentine la o silueta cu supliment pentru msm pentru pierderea in greutate sa fii mandra, indiferent de toalele pe care le poti, trebuie sa ai un stil de viata echilibrat cu alimentatie sanatoasa si adevarat, pe care sa il mentii usor si care sa te faca sa te bucuri de viata din plin.

Motivul 8.

noua mama cum sa slabesti

Nu ai suficienta rabdare. Ultimul motiv care te impiedica sa slabesti este rabdarea pe care esti dispusa sa o acorzi metodelor sanatoase de slabit.

Atunci cand iti schimbi stilul de viata e nevoie de timp pentru a te adapta si a vedea schimbari. Rezultatele nu le obtii peste noapte.

schema piramidă de pierdere în greutate

Mananci dezordonat si aiurea de o gramada de vreme, nu te astepta ca dupa doua faci să cari să slăbești de alimentatie sanatoasa, adaptata nevoilor tale, sa vezi faci să cari să slăbești ai slabit. Ti-au trebuit ani buni de zile sa cresti stratul acela mandru de grasime de pe burta, faci să cari să slăbești te astepta sa il dai jos in trei saptamani.

Dupa o saptamana de ecercitii nu ai cum sa arzi stratul de grasime construit in ani de zile. Trebuie sa ai rabdare. Slabirea nu e dictata sa se intample intr-o anumita perioada de timp. Trebuie sa nu te descurajezi, sa gasesti motivare interna, sa fii consecventa in alimentatie sanatoasa si sport regulat, combinat cu odihna din plin si rezultatele vor aparea in cele din urma.

Nimeni nu a zis ca slabirea este rapida, insa atunci cand iti concentrezi determinarea, energia si timpul pentru a ajunge asa cum iti doresti, victoria finala e muuult mai satisfacatoare.

Asevedeași