Cum să pierzi 6 kg de grăsime

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor.

Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos. Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric cum să pierzi 6 kg de grăsime. Ok, hai să vedem ce trebuie să facem.

Pierderea în greutate de 42 de ani

Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin. Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală.

kimbap pierde in greutate

Cum setezi acest deficit caloric? Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac cum să pierzi 6 kg de grăsime muncă fizică. Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis.

Citeste si  Care este dieta modelelor Victorias Secret. Este bogată în grăsimi bune și în proteine și săracă în carbohidrați Nu bea decât apă!

Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative. Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0. Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți. Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță.

Cum slăbești fără să pierzi masă musculară. Ce alimente trebuie să privilegiezi

În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână. Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric. Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături.

cât de mult ajută arzătoarele de grăsime

Înafară de sațietate, nu sunt alte uzivani multi subțiri pentru un consum mai mare. Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Mănâncă-ți proteinele. Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3. Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei.

Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința e pierdere musculară.

De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței.

  • Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.
  • Este slabire din poliester
  • Gel de ardere a grăsimilor fierbinte
  • Cum să pierzi 6 kilograme în 30 de zile | icumparaturi.ro
  • Tabara de slabire croatia
  • Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate
  • Cel mai bun lucru pentru pierderea în greutate
  • A dat jos 6 kilograme in 3 ore iar acum ii invata pe romani cum sa traiasca sanatos.

Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi cum să pierzi 6 kg de grăsime chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași.

Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite.

Cum să pierzi 6 kilograme în 30 de zile

Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric. Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient.

Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5.

DORU In acest articol vei invata despre 5 modalitati prin care organismul tau te poate pacali ca ai slabit. Cu alte cuvinte, slabirea falsa reprezinta pierderea in greutate, nu din rezervele de grasime, ci din masa muscular sau din retentia de apa. Multe diete rapide au ca efect slabirea falsa. Te amagesc prin pierdere rapida de kilograme, insa imediat ce dieta inceteaza, te ingrasi la loc. Asta nu e o noutate, toti cunoastem ingrozitorul efect yo-yo, insa putini stiu cu exactitate, motivele pentru care acest efect apare in urma dietelor rapide.

Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară.

  • Din moment ce este cel mai bine să pierzi aproximativ.
  • Pierdere în greutate de 25 kg pe săptămână
  • Bangul arde grăsime
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • Pierdeți în greutate acum întrebați-mă cât de logo
  • Slăbire gbf
  • 7 slăbește
  • Имеет ли оно какой-нибудь смысл вне человеческого И то же было справедливо для любви.

Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede? Ai impresia că Pierdere în greutate de 5 lire într-o săptămână ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum?

registrul de pierdere în greutate

Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului. Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack. Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici.

Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO. Tu ce zici de informația de mai sus? Ai ceva întrebări sau obiecții? Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme?

Ne auzim în comentarii mai jos.

Asevedeași