Afirmatii pentru obiectivele de slabire

Pierderea în greutate – 3 obstacole psihologice

7 Bariere Mentale Care Te Impiedica Sa Slabesti

Scapa de gandurile negative ca sa ramai motivata si sa obtii un corp frumos si sanatos. Chiar daca pare bizar, felul in care gandesti iti creaza dificultati atunci cand incerci sa adopti noi obiceiuri alimentare sanatoase.

afirmatii pentru obiectivele de slabire

In continuare, iti voi prezenta care sunt cele mai des intalnite erori de gandire care iti saboteaza eforturile de a adopta un stil de viata sanatos si a ajunge la greutatea ideala. La final, am pregatit si o lista cu intrebari pe care le poti folosi ca sa modifici gandurile ce te impiedica sa slabesti. Alternativa pentru erorile de gandire afirmatii pentru obiectivele de slabire este mult mediatizata gandire pozitiva si repetarea unor afirmatii frumoase la nesfarsit, ci un mod de gandire realist.

afirmatii pentru obiectivele de slabire

Nu-ti face griji, aproape toate persoanele se regasesc intr-unul din tiparele de mai jos. Important este sa incepi sa le constientizezi si sa inveti cum sa atragi gandurile de partea ta. Nu am niciun pic de vointa.

3 obstacole psihologice care îngreunează pierderea în greutate

Vezi lucrurile impartite in doua categorii: alb si negru, totul sau nimic, fara sa existe un punct de mijloc. Generalizarea Daca tot mi-am stricat dieta cu aceasta afirmatii pentru obiectivele de slabire, pot sa mananc ce vreau toata ziua. Ma voi ingrasa daca mananc o bucata de ciocolata?

Unul sau mai multe situatii in care te-ai abatut de la planul alimentar, devin o dovada ca ai esuat de tot.

Account Options

Mai mult, de fiecare data cand mananci un aliment pe care tu il consideri interzis, folosesti acest lucru pentru a iti confirma faptul ca nu vei reusi niciodata sa slabesti. De fapt, nimeni nu poate face totul perfect. O singura alegere mai putin buna nu te ingrasa si nici nu te poate impiedica sa slabesti pe termen lung, asa incat nu o folosi drept motiv pentru a renunta de tot.

Ce sunt afirmatiile si cum acestea ma pot ajuta? Introducere Afirmatiile sunt o parte importanta in mentinerea unui mindset pozitiv, un mindset de crestere si imbunatatire a propriei persoane.

In loc sa te gandesti la ce s-a intamplat de fapt, iti lipesti pe frunte o eticheta. Poti gasi multe alte dovezi din viata ta, care sa dovedeasca contrariul.

Prin urmare, de cate ori te abati de la regula stricta te simti cel mai probabil furioasa sau vinovata. Ghicirea viitorului Nu am slabit saptamana trecuta, asa ca nu voi reusi sa slabesc niciodata Nu o sa fiu niciodata slaba Nu voi putea sa mananc niciodata mai putine dulciuri Nu voi putea sa rezist tentatiilor diseara la petrecere, asa ca nici nu merita sa incerc.

Generalizarea

Prezici viitorul intr-un mod negativ, fara sa iei in considerare si alte posibilitati. Esti convinsa ca lucrurile vor ramane la fel sau chiar se vor inrautati, fara sa ai vreo dovada in acest sens.

Atitudine pentru slabit Pentru a avea un stil de viata sanatos ai nevoie de incredere in tine si de cateva principii pe care sa le urmezi. Incepe prin a avea "o discutie cu tine insuti".

Te grabesti sa tragi concluzii Nu am slabit saptamana trecuta, asa ca nu voi reusi sa slabesc niciodata In realitate, oamenii nu slabesc in fiecare saptamana, chiar daca au mancat exact la fel.

Exista o gramada de explicatii fiziologice pentru acest lucru.

afirmatii pentru obiectivele de slabire

Ai nevoie de mai multe informatii pentru a vedea daca ai ajuns la un platou. Chiar daca ai ajuns, exista schimbari pe care le poti face ca sa incepi sa slabesti din nou. Minimalizarea pozitivului Si ce daca am slabit jumatate de kilogram saptamana aceasta.

afirmatii pentru obiectivele de slabire

Pana acum ar fi trebui sa slabesc 2 kilograme. Si ce daca n-am mancat dulce astazi.

Pierderea în greutate – 3 obstacole psihologice

Nu este mare lucru. Avand in vedere cat am mancat ieri, nu ar fi trebuit sa mananc nimic toata ziua. Te concentrezi pe esec si nu iti recunosti reusitele.

afirmatii pentru obiectivele de slabire

Practic, nu observi schimbarile in bine pe care le faci si, in acest fel, nu te simti motivata sa iti urmezi visele in continuare. In realitate, schimbarea obiceiurilor alimentare nu se face peste noapte si fiecare pas pe care il faci conteaza. Invata sa apreciezi progresele pe care le faci, intrucat te vor ajuta sa mergi mai departe.

Daca te regasesti in afirmatiile de mai sus, incearca sa fii mai constienta de ceea ce iti spui legat de scaderea in greutate, mai ales cand lucrurile nu merg asa cum ti-ai dori sau te simti demotivata. Schimband gandurile care iti saboteaza eforturile de a slabit, te vei simti mai bine si vei implementa mai usor schimbarile in alimentatie.

  • Pierde spate grăsimea umărului
  • Ce este criolipoliza și cum se folosește?
  • AFIRMATII POZITIVE!vizualizarea creativă - Fișere - Каталог файлов - Centrul Medical Revimed
  • Cum sa fii fericit si motivat in timp ce slabesti « Blog | icumparaturi.ro

Uite cateva intrebari pe care sa ti le adresezi ori de cate ori te surprinzi facand greselile de gandire precum cele de mai sus: Exista si vreun alt punct de vedere din care as putea privi problema?

Daca te gandesti ca esti o persoana lipsita de vointa, au existat situatii in viata ta in care ai demonstrat ca ai vointa sunt sigura ca vei gasim o gramada In fata unui juriu, gandul ar putea fi sustinut logic?

Gandirea de tip “Alb si Negru”

De afirmatii pentru obiectivele de slabire, este logic sa renunti la a manca sanatos pentru toata ziua, doar pentru ca ai mancat o bomboana la ziua colegului de birou? Daca prietena ta cea mai buna ar fi in locul tau, ce i-ai spune? Ce sfat i-ai oferi? Te ajuta sa gandesti in acest fel ca sa scapi de kilogramele in plus?

Schimband felul in care gandesti, vei ramane motivata pentru mai mult timp si te vei simti mult mai bine.

Asevedeași