Rezultatele pierderii de grăsime

rezultatele pierderii de grăsime

Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime?

rezultatele pierderii de grăsime

Februarie 25, Timp de citire: 7 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Postul cu intervale, mai bine cunoscut sub numele de Postul intermitent IFeste o metodă de dietă care a câștigat multă popularitate în ultimii ani.

Există multe forme diferite de post, dar câștigurile Lean [1] sunt probabil cele mai cunoscute. Nu mâncați nimic pentru restul de 16 ore din zi.

  • Rata sănătoasă de pierdere în greutate pe săptămână
  • Fay Marshall slăbire
  • Pierderea în greutate a stării corporale
  • Pentru o pierdere în greutate eficientă și rapidă.
  • Rezultatele pierderii în greutate cu o bicicletă de exerciții
  • prinde contur pentru rezultatele vieții | icumparaturi.ro
  • Scădere în greutate la femeile de peste 30 de ani

Opiniile despre postul de interval sunt foarte împărțite în general cu două tabere. Pe de o parte, există susținători care înjură prin beneficiile postului. Comoditatea, mâncărurile mari și pierderea rapidă de grăsime sunt adesea menționate.

rezultatele pierderii de grăsime

Pe de altă parte, există cei care nu cred în postul de intervale. Nu poate fi bine să nu obțineți nutrienți atât de mult timp, nu?

Până în prezent, s-au făcut puține cercetări cu privire la postul de intervale și, cu siguranță, nu la subiecții care fac antrenamente de forță. Totuși, asta s-a schimbat recent! În acest blog vă ducem la conținutul cercetării [2] și devine clar dacă postul de interval este de fapt cheia pierderii de grăsime.

Account Options

Ce era cercetat? Cercetarea a avut loc deoarece există tot mai multe dovezi cu privire la beneficiile pentru sănătate ale IF. Cu toate acestea, acest lucru a fost la persoanele supraponderale sau obeze, nu se știe prea multe despre efectele la sportivi.

Ceai de ardei pentru a pierde grăsimea de pe burtă într-o săptămână - Băutură de ardei pentru arzăto

Acesta este motivul pentru care acest studiu se concentrează pe efectele IF asupra bărbaților sănătoși, instruiți, care fac antrenamente de forță în timpul studiului.

Grupul IFD și-a consumat toate caloriile zilnice într-o perioadă mai mică de 8 oreșirestul nu a fost consumat.

În concluzie

S-a asigurat că atât aportul de calorii, cât și distribuția macro proteine, carbohidrați și grăsimi au fost egale între ambele grupuri. Grupurile au fost testate la începutul studiului și din nou după 8 săptămâni.

rezultatele pierderii de grăsime

Proprietățile corpului au fost testate prin măsurarea masei fără grăsime și a grăsimii cu o scanare DXA. S-au măsurat contururile și pliurile pielii. O cantitate mare de valori a fost testată prin teste de sânge. Acestea includ testosteronul total și rezultatele pierderii de grăsime, valorile IGF-1, glicemia, hormonul tiroidian T3 și colesterolul.

  • Pierderea în greutate succesul fertilității
  • Tbol arde grăsime
  • Pierde grăsimi povești de succes
  • Intervalul Postului: Cheia pierderii de grăsime? - Blog de nutriție XXL
  • Sfaturi pentru a ajuta copilul meu să slăbească

În cele din urmă, 1RM a fost testat pentru prese de bancă și ghemuță. Care sunt rezultatele? În ambele grupuri IFD și ND, nu a existat nicio diferență semnificativă între masa corporală slabă, circumferința musculară și statisticile de forță.

Ce este slăbitul din greutate?

Ceea ce a fost frapant, însă, a fost faptul că o reducere semnificativă a masei grase a avut loc în grupul IFD, în timp ce nu a fost cazul în grupul ND. Aportul caloric a fost menținut pentru întreținere în timpul studiului. Prin urmare, aceasta ar indica inițial că IF este o metodă eficientă de a pierde grăsime.

  1. Pierderea în greutate va rămâne fără tub
  2. Slim jos în 10 săptămâni

Cele de mai sus sunt asociate cu o creștere a adiponectinei și o scădere a leptinei și T3 în grupul IFD. Adiponectina poate avea un efect asupra pierderii în greutate. Leptina este un hormon asociat cu senzația de sațietate. O scădere a acestui lucru este normală cu pierderea de grăsime, deoarece corpul dumneavoastră este rezultatele pierderii de grăsime conservator cu energia și, prin urmare, va trimite un semnal de foame mai devreme.

rezultatele pierderii de grăsime

T3 este unul dintre hormonii tiroidieni, a cărui scădere este normală și cu pierderea de grăsime. Cu toate acestea, ceea ce nu a devenit complet clar din studiu este dacă pierderea de grăsime este rezultatul postului și creșterea adiponectinei sau faptul că grupul IFD a avut un aport de energie marginal mai mic decât grupul ND. Trebuie menționat că grupa IFD a avut, de asemenea, o greutate corporală mai mică în medie.

Drept urmare, este posibil ca ambele grupuri să fi mâncat de fapt întreținerea, iar pierderea de grăsime să aibă o cauză diferită.

Vă rugăm să nu ezitați să susțineți acest răspuns dacă v-a fost util în vreun fel. Răspunsul 2: Cât timp durează pentru a vedea rezultatele exercitării? Nivelurile scăzute de energie fac antrenamentele mai dificile și orice kilogram pierdut prea repede va reveni de obicei imediat. Deci, cu antrenamentele regulate, mușchii se adaptează, se întăresc și construiesc mușchi noi, atâta timp cât permiteți timpul de recuperare necesar.

În timpul studiului, acest lucru nu a avut efecte negative asupra masei fără grăsime, a masei grase, a contururilor și a statisticilor de rezistență. Cu toate acestea, trebuie luată în considerare importanța acestor hormoni. Pe termen lung, acest lucru rezultatele pierderii de grăsime putea avea efecte adverse din cauza postului de interval. În cele din urmă, concentrațiile de glucoză din sânge și insulină au scăzut doar în grupul IFD, ceea ce este în conformitate cu studiile anterioare la persoanele supraponderale.

Aceasta poate fi un rezultat al creșterii adiponectinei și poate avea beneficii pentru sănătate.

Cereți informații

Deci ar trebui să începeți intervalul rapid? Această cercetare a arătat că postul de interval poate fi o strategie eficientă pentru pierderea grăsimii, menținând în același timp masa musculară.

rezultatele pierderii de grăsime

Mecanismele exacte din spatele acestui lucru nu sunt încă cunoscute pe deplin, dar cu siguranță par să existe beneficii în ceea ce privește pierderea de grăsime și sănătate. Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a analiza efectele pe termen lung. Acest lucru ar trebui să clarifice dacă o perioadă mai lungă de post de intervale nu are un efect negativ asupra retenției musculare.

Suplimente slabit - lei Body Line Slim femei. Suplimente pentru slabit

Cum decideți dacă ar trebui să începeți cu postul de interval? Dacă doriți să pierdeți grăsime, este deosebit de înțelept să vedeți cum se încadrează principiile postului de intervale în viața de zi cu zi.

rezultatele pierderii de grăsime

Trebuie să vă întrebați cum corespund aceste ore cu programul zilnic și dacă preferați mesele mari sau mici. Dacă aveți o slujbă intensivă care vă cere să începeți devreme și apoi să vă antrenați târziu în zi, probabil că nu ar fi înțelept să vă umpleți toate caloriile în 8 ore.

Această aplicație este ideală pentru ambele sexe: bărbați și femei. Activați antrenamentul gras la domiciliu pentru a pierde în greutate. Puteți să scăpați ușor de grăsime doar făcând 30 de minute de antrenament acasă. Nici o sală de gimnastică, niciun echipament necesar

Totuși, petreceți toată ziua la birou și nu vă este chiar foame dimineața? În acest fel, nutriția dvs.

Asevedeași