Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală

Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală

By Radu Antoniu April 3, 64 Am citit recent o serie de articole scrise de James Krieger și mi-am confirmat ceva ce știam deja: Metodele convenționale de măsurare a procentului de grăsime corporală sunt foarte imprecise. De multe ori am încercat să-mi estimez procentul de grăsime corporală folosind diferite formule și de fiecare dată era evident că numerele erau aiurea.

ENERGIZARE ȘI HIDRATARE

În articolul de azi o să afli de ce numerele ies de obicei aiurea și o să afli cea mai eficientă metodă de măsurare a grăsimii corporale: Estimarea vizuală. Limitele metodelor convenționale de măsurare a procentului de Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală Cei mai mulți oameni își măsoară procentul de grăsime corporală folosind trei metode: Măsurarea circumferinței unor părți ale corpului și introducerea lor într-o formulă matematică Măsurarea grosimii pielii și introducerea rezultatelor într-o formulă matematică Folosind un sistem BIA Impedență bioelectrică Aceste 3 metode sunt imprecise pentru că au sunt o estimare bazată pe o altă estimare.

Circumferințele, grosimea pielii sau rezistența corpului la curent electric sunt transformate într-un procent prin formule matematice care au fost concepute pe baza rezultatelor obținute printr-o altă metodă deja destul de imprecisă: cântărirea în apă. Cântărirea în apă nu e așa de precisă pe cât cred oamenii. Rezultatele sunt și mai imprecise când se măsoară schimbările în compoziția corpului pe o perioadă mai lungă de timp.

Îți dai seama cât de precise sunt formulele dacă se bazează pe cântărirea în apă.

INDICELE DE MASĂ CORPORALĂ

Cântărirea în apă estimează procentul de grăsime corporală comparând greutatea corpului cu volumul corpului. Grăsimea ocupă un volum mai mare pentru aceeași greutate în comparație cu celelalte părți ale corpului. BIA are și mai multe probleme.

Arzător de grăsime sigur rapid Arde grăsime nu greutate, căi

Sisteme BIA se pot găsi în unele săli de fitness sau spitale și în cântarele electrice cu funcție de măsurare a masei de grăsime corporală. BIA estimează masa de grăsime măsurând rezistența corpului tău la un curent electric. BIA subestimează foarte mult masa de grăsime din corp.

Account Options

Grăsimea e un prost conductor pentru curentul electric. Mușchii și organele intere sunt în mare parte apă dar grăsimea conține foarte puțină apă. În teorie, cu cât rezistența corpului tău la curent ar fi mai mare, cu atât mai multă grăsime ai avea.

Problema e următoarea: curentul electric alege întotdeauna conductorul cu cea mai mică rezistență. Chiar dacă ai o grămadă de grăsime sub piele, curentul electric Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală măcar nu o să o atingă ci o să treacă prin mușchi și organe. Nivelul de hidratare al corpului afectează și mai mult rezultatele. În plus, formula prin care masa de grăsime estimată e transformată în procent e concepută tot pe baza rezultatelor cântăririi în apă.

Ca rezultat, BIA subestimează foarte mult masa de grăsime din corp. Nu te baza pe el. Cea mai precisă metodă de măsurare a grăsimii corporale e modelul Quatro Compartimento.

Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală

Metoda asta măsoară ponderea a 4 componente ale corpului: mineralele, apa, grăsimea și proteinele. Densitatea corpului e măsurată folosind ori cântărirea în apă ori Bod Podapa din corp se măsoară folosind o metodă numită deterium dillution  și densitatea mineralelor din oase e măsurată cu DEXA.

Calculează-ți greutatea ideală

Apoi estimările pentru fiecare component se determină folosind ecuații. Evident, modelul nu e o opțiune valabilă pentru oamenii obișnuiți pentru că e foarte scump și nu se folosește decât pentru cercetări științifice.

Estimarea vizuală La urma urmei metoda cea mai potrivită pentru noi rămâne tot oglinda. Cu toții ne dăm seama când ne-am îngrășat puțin sau când am slăbit. Nu avem nevoie de un aparat sau o formulă să ne spună asta. Totuși, ce avem nevoie e un sistem de referință cu care să ne comparăm. Asta am făcut în video-ul atașat la articol. Am inclus o grămadă de poze cu care te poți compara și să-ți faci o idee care e procentul tău de grăsime corporală.

În plus, estimarea vizuală e în opinia mea cea mai bună metodă prin care să-ți urmărești progresul.

  • Am vorbit cu oameni care au slăbit zeci de kile ca să aflu cum e să faci asta
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder
  • Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.
  • Cum să-ți slăbești stomacul într-o săptămână icumparaturi.ro
  • Calculator online IMC – calculează-ți greutatea ideală - NIVEA
  • Pierdere în greutate geordie shore
  • Peg mgf arderea grasimilor
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Cam pe acolo apare forma de clepsidră care e așa de atractivă. Fiecare are diferite opinii în privința corpului ideal dar în general bărbații vor să aibă mușchi bine dezvoltați și cât de cât definiți. De ce e important să știi estimativ procentul tău de grăsime corporală 1.

Ca să-ți poți estima necesarul de calorii și macro-nutrienți Cea mai bună formulă de estimare a ratei metabolismului bazal RMB pentru indivizii în formă e formula Katch-McArdle.

Talie mai subțire și pierde mai puțin grăsime din burtă în 14 zile - 10 minute de antrenament

Dar pentru asta ai nevoie de procentul de grăsime corporală măcar estimativ. Grăsimea nu arde calorii aproape deloc, de aceea formulele care estimează RMB-ul fără să țină cont de procentul de grăsime corporală supra-estimează necesarul zilnic de calorii.

Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală

În funcție de RMB îți setezi caloriile pentru slăbit sau pentru ca să iei masă musculară. Dacă RMB-ul nu e corect, poți să ai impresia că faci totul perfect și nu obți niciun rezultat. Ca să-ți setezi cum trebuie perioadele de luat masă musculară și slăbit Atunci când iei masă musculară, invitabil te vei îngrășa puțin. E esențial să știi să-ți estimezi procentul de grăsime corporală ca să știi să setezi cum trebuie aceste perioade.

Indiferent care e țelul tău, vei știi ce trebuie să faci ca să ajungi acolo: să slăbești sau să te îngrași.

2. Consum optim de proteine

Pentru sănătate Procentele ridicate de grăsime corporală sunt asociate cu tot felul de probleme de sănătate.

Oamenii supraponderali ar face un lucru minunat pentru sănătatea lor dacă ar slăbi puțin.

Vreau să pierd jumătate din greutatea mea corporală

Concluzie Nu te baza pe formule matematice sau alte metode complicate pentru ca să-ți estimezi procentul de grăsime corporală. Cea mai simplă și eficientă metodă rămâne estimarea vizuală.

Pe măsură ce faci shimbări în modul cum arăți poți să folosești video-ul atașat la articol ca sistem de referință.

Asevedeași